green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

Державна реєстрація статуту територіальної громади за заявою заявника

01.02.2018

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Головне територіальне управління юстиції у Харківській області

Категорія заявників:

 Тергромади, місцезнаходження  яких  є м. Харків та Харківська область

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Московського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява про державну реєстрацію статуту територіальної громади   Завантажити  (23 KB)
  2. Статут територіальної громади у двох примірниках
  3. Рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту
  4. Протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту
  5. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  6. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

Спосіб отримання послуги:

 Особисто або поштовим відправленням на поштову адресу ЦНАП м. Харкова- 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

Результат надання адміністративної послуги:

 Рішення про проведення державної реєстрації статуту територіальної громади;

 Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

 Один примірник статуту територіальної громади;

 Внесення відомостей про державну реєстрацію статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад;

 Рішення про відмову у державній реєстрації статуту територіальної громади

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Невідповідність вимогам Конституції та законів України

Інформаційні картки

  1. Інформаційна_картка.doc   Завантажити  (95 KB)