Внесення змін щодо перейменування вулиці (будинку)/внесення відомостей про зняття з реєстрації місця проживання до документа, до якого вносяться відомості про місце проживання

Строк надання послуги:

 1 день

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників

Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, місце проживання яких зареєстроване в м. Харкові  

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання
  • У разі подання заяви ПРЕДСТАВНИКОМ особи додатково подаються:
  • - документ, що пісвідчує особу представника;
  • - довіреність, посвідчена в установленому законодавством порядку, відповідно до якої особою, відомості про яку містяться в Реєстрі, надані повноваження представнику отримувати її (особи) персональні дані/інформацію про неї

Спосіб отримання послуги

 Особисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності 

Результат надання адміністративної послуги

Внесення до документа, до якого вносяться відомості про місце проживання змін щодо перейменування вулиці

або

Внесення до документа, до якого вносяться відомості про місце проживання відомоcтей про зняття з реєстрації місця проживання

або

Формування та видача відповіді пояснення

або 

Відмова у внесенні змін щодо перейменування вулиці (будинку)/внесенні відомостей про зняття з реєстрації місця проживання до документа, до якого вносяться відомості про місце проживання за встановленими органом реєстрації формами

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  • Рішення виконкому Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230 "Про Реєстр територіальної громади міста Харкова (зі змінами)"

  • Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 "Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформаціїз Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду"

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Особа не подала необхідних документів або інформації;
  • Подані документи є недійсними або у них містяться недостовірні відомості;
  • Звернулась особа, яка не досягла 14 років

Інформаційні картки