Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Строк надання послуги:

Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі здійснюється у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державном реєстрі прав

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників

 Фізичні та юридичні особи за майном яке розташоване в межах України

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у формі інформаційної довідки (формується та роздруковується адміністратором Центру надання адміністративних послуг)
  • Документ, що посвідчує особу заявника (уповноваженної особи у разі подання нею документів) : паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його замінює. У разі вилучення у громадянина України паспорта громадянина України у зв’язку з отриманням дозволу для виїзду за кордон на постійне проживання документом, що посвідчує особу громадянина України, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне проживання за кордоном. Документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження. (пред'являється)
  • Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та має відмітку в паспорті громадянина України
  • Документ, що підтверджує повноваження особи, що діє від імені заявника (пред'являється)
  • Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, крім випадків, передбачених законом. За відсутності такого документа заява не приймається.

Платність надання адміністративної послуги

За отримання інформації з державного реєстру прав  справляється адміністративний збір у розмірі:

0,025 розміру прожиткового мінімуму для працездатних громадян - отримання інформації в паперовій формі- 80 грн.;

Отримувач: ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22012700

Код отримувача:  37874947

Банк отримувача:  Казначейство України (ЕАП)

Код банку отримувача:  899998  

Код класифікації:  22012700

р/р :UA108999980333299300041020649   

Призначення платежу: Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за одержання інформації з інших державних реєстрів, держателем яких є центральний орган виконавчої влади з формування та забезп.

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал

У разі обрання особою варіанта отримання інформації з державного реєстру прав про зареєстровані речові права в цілому щодо суб'єкта речового права, обтяження адміністративний збір справляється в установленому розмірі за кожні 25 сторінок інформації.

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

Спосіб отримання послуги

Особисто суб'єктом звернення або уповноваженою ним особою за наявності документа, що посвідчує особу. Уповноважена особа повинна мати також оригінал документа, який підтверджує іі повноваження.

В електронній формі - через Кабінет електронних сервісів Мін'юсту

Результат надання адміністративної послуги

Надання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно в електронній або у паперовій формі

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Заява не підлягає реєстрації у базі даних заяв виключно у разі відсутності документа про внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, крім випадків, передбачених законом.

Інформаційні картки