Процедури реєстрації друкованих засобів масової інформації та підприємницької діяльності спростилися.
Про це повідомив начальник Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області Олег Дробот.
Він зазначив, що зміни у сфері реєстрації ЗМІ сталися після 8 січня. Зокрема, змінився перелік документів, які необхідно подавати до реєстраційної служби. Наприклад, скасували необхідність подавати нотаріально завірену копію статуту та виписку з Державного реєстру фізичних та юридичних осіб- підприємців. Такі дані реєстратор повинен отримувати з реєстру самостійно.
Також торкнулися зміни і реєстрації бізнесу. Тепер фізичні та юридичні особи-підприємці при реєстрації можуть вибрати і оформити спрощену систему оподаткування.
«До 1 січня 2014 року підприємці зверталися до Міністерства доходів і зборів, щоб перейти на спрощену систему оподаткування. Зараз же вони можуть подати додаткову заяву до реєстраційної служби, і реєстратор сам сформує пакет документів, зісканує його і засобами реєстру відправить до Міністерства доходів», - повідомив Олег Дробот.
Підприємець після цього, зазначив начальник служби, забирає в регіональному підрозділі Міністерства доходів і зборів готовий документ.
За словами Олега Дробота, всі зміни, які відбулися в законодавстві у сфері реєстрації, поліпшать і прискорять роботу реєстраційної служби.
Сайт використовує файли cookies для забезпечення працездатності та покращення якості обслуговування.
Продовжуючи використовувати сайт, ви автоматично погоджуєтесь з використанням даних технологій.