Запрошуємо Вас прийняти участь в дослідженні щодо якості обслуговування в Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділів! Зазначене опитування допоможе нам з’ясувати ваші побажання, реалізувати їх та зробити певні висновки щодо покращення надання адмінпослуг.

Анкета є анонімною та її заповнення жодним чином не впливає на результат послуг!

АНКЕТА

якості роботи Центру надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділів.

1. До якого Центру Ви зверталися?

2. Вкажіть свій вік:

3. Вкажить з якого питання Ви звернулись до Центру:

4. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру, до якого Ви звертались?

5. Оцініть якість обслуговування в Центрі:

6. Яка форма отримання послуг для Вас більш прийнятна:

7. Оцінка веб-сайту Центру:

8. Оцінка функцій «особистого кабінету»:

9. Якими он-лайн сервісами сайту Центру Ви користувалися:

10. Якими сервісами зворотного зв’язку Ви користувалися:

11. З якими з перелічених нижче випадків стикалися Ви особисто:

12. Загальні враження від відвідування Центру:

13. Зауваження та пропозиції щодо покращення роботи Центру

Дякуємо Вам за чесні відповіді і витрачений час. Для підвищення ефективності обслуговування громадян нам дуже важливо знати Вашу думку.