У дозвільний центр надійшло понад 24 тис. звернень (або 47% усіх звернень), всього було видано 10,1 тис. документів, в т.ч. 4,6 тис. дозвільного характеру. Завдяки розширенню переліку послуг та створення територіальних підрозділів центру в кожному районі міста загальна кількість звернень, в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року, збільшилася в 2,3 рази.
У I кварталі в роботі ЦНАП міста Харкова брали участь 79 суб'єктів надання адміністративних послуг (28 виконавчих органів Харківської міської ради, 42 територіальних органи виконавчої влади, 9 структурних підрозділів Харківської облдержадміністрації), надавалося 166 адміністративних послуг, в т.ч. пов'язаних з документами дозвільного характеру.