dozvil news image

Центр розширює перелік послуг

29 вересня 2014

 На виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» з 1 жовтня 2014 року Центр надання адміністративних послуг Харкова та його територіальні підрозділи розширюють перелік послуг.

Через Центр та його територіальні підрозділи буде здійснюватися надання наступних послуг:

  Реєстраційною службою Головного управління юстиції у Харківській області  

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

  Реєстраційною службою Харківського міського управління юстиції  

Реєстрація громадського об’єднання

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

  Головним  управлінням Державної міграційної служби України в Харківській області  

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

Реєстрація місця проживання особи

Зняття з реєстрації місця проживання особи

Реєстрація місця перебування особи

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

  Разом з тим, з метою спрощення процедур надання адміністративних послуг, максимального наближення їх до безпосереднього  місця проживання потенційних споживачів через Центр надання адміністративних послуг Харкова та його територіальні підрозділи вже надаються послуги, визначені зазначеним розпорядженням: 

Реєстраційною службою Харківського міського управління юстиції  

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

 Головним управлінням Державної міграційної служби України в Харківській області  

Оформлення та видача паспорта громадянина України

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку