dozvil news image

До уваги мешканців міста!

09 жовтня 2014

 

З 1 жовтня 2014 року в районних центрах надання адміністративних послуг міста Харкова розпочато надання послуг з реєстрації місця проживання харків’ян.

У перші дні роботи центрів збільшився наплив заявників та виникли черги.

Причинами є:

- сезонний наплив (а саме, велика кількість студенів Харківських вищих, професійно-технічних та інших навчальних закладів, які потребують прописки у гуртожитках);

- перехідний період, коли заявникам, які раніше звертались за пропискою та пов’язаними з цим питаннями до ЖЕКів, тепер потрібно подавати документи до центру надання адміністративних послуг.

Для вирішення ситуації зараз у кожному з 10 центрів надання адміністративних послуг міста Харкова присутні представники Державної міграційної служби для допомоги та надання консультацій заявникам. Адміністратори працюють у посиленому режимі.

Центри надання адміністративних послуг міста Харкова просять у громадян вибачення за тимчасові незручності та звертаються до заявників із проханням за можливістю почекати із зверненнями один-два тижні (якщо отримання послуг з реєстрації місця проживання особи не є терміновим). За цей час сезонний наплив відвідувачів зменшиться.

У центрах надання адміністративних послуг міста Харків прийом суб’єктів звернень проводиться шість днів на тиждень та не менше семи годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центри. Два дні на тиждень (вівторок, четвер) прийом суб’єктів звернень здійснюється до 20:00 та в суботу – до 15-45, що буде набагато зручніше для заявників.

Також, суб’єктам звернення надано можливість записатись на прийом для отримання послуги з реєстрації місця проживання на певну годину та день за допомогою особистого електронного кабінету на Офіційному веб-порталі Центру надання адміністративних послуг Харкова