dozvil news image

Щодо реєстрації нерухомого майна через адміністратора

01 липня 2015

              05 квітня 2015 року вступив в дію Закон України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 №191-VII, яким передбачена передача повноважень державного реєстратора щодо прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері реєстрації прав на нерухоме майно та видачі оформлених результатів їх надання адміністраторам центрів надання адміністративних послуг.

Зазначена норма Закону набирає чинності з 05 жовтня 2015 року. У зв'язку із законодавчими нововведеннями,  в рамках підготовки надання зазначених адміністративних послуг адміністратори Центру надання адміністративних послуг пройшли навчання в Харківської філії державного підприємства «Державний інформаційний центр» для вдосконалення практичних навичок  та  отримали ідентифікатори для роботи з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно.

На сьогодні в Центрі, за участю представників реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції, згідно Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою  Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013року № 868 адміністраторами здійснено в тестовому режимі прийняття документів для проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно.

Відповідну інформацію внесено до Державного реєстру прав на нерухоме майно, програмне забезпечення якого було попередньо  встановлено та налаштовано технічними адміністраторами Державного підприємства «Інформаційно-ресурсний центр».

Таким чином, м. Харків - перше місто на Україні, де повністю  через Центр відпрацьовано механізм отримання адміністративної послуги реєстрації прав на нерухоме майно,  від подачі адміністратору заяви щодо отримання зазначеної адмінпослуги, до видачі адміністратором заявнику готового результату з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Довідково:

                  За  1 півріччя 2015 року в Центр надання адміністративних послуг міста Харкова та його територіальні підрозділи звернулося 200019 суб’єктів звернень, що в 1,8 разів більше відповідного періоду 2014 року. Кількість результатів отриманих адміністративних послуг в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року збільшилася в 2,8 разів і склала 64511 одиниць. Надано більш ніж 1000 електронних консультацій.

ФОТО