19 грудня 2017
Гостям розповіли, що Регіональний центр послуг надає близько 400 видів послуг. Найчастіше відвідувачі звертаються з питань соціального і пенсійного забезпечення, а також до фахівців фіскальної та міграційної служб.
Перший заступник Харківського міського голови Ігор Терехов підтвердив гостям, що Регіональний центр послуг дуже затребуваний серед харків’ян і жителів області.
«Зазвичай за день приймаємо близько трьох тисяч осіб. Крім того, у нас функціонує ще два центри «Прозорий офіс» у Шевченківському і Київському районі, де також багато відвідувачів. Туди щодня звертаються 1-1,5 тис. чоловік. Але ми не зупиняємося на досягнутому і наступного року плануємо відкрити ще один такий центр для жителів Холодногірського і Новобаварського районів», – розповів Ігор Терехов.
Директор ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер зазначив - «Я вражений не тільки відкритістю цього центру, а й тим, як тут надаються послуги. Дуже добре налагоджені електронна система, електронна черга, електронна подача документів, прийняття документів та їх видача. Це економить час людей, а також гроші міста і держави. Я сам з Лондона, але у нас немає такого центру».