20 квітня 2018
З початку тижня адміністратори Центру надання адміністративних послуг м. Харкова приймають участь у семінарі «Рекомендовані стандарти обслуговування відвідувачів». Дводенні заняття відвідають 170 адміністраторів центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
Під керівництвом досвідчених тренерів вони розглядають питання стандартів обслуговування відвідувачів, алгоритми роботи адміністраторів з заявниками - від вітання до прийому документів. Також відпрацьовуються навички управління складними і конфліктними ситуаціями.
За проведенням тренінгів сьогодня спостерігала керівник проекту «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) Аліса Хенсон. Як повідомила координатор проекту Олена Доценко, подібні тренінги забезпечують «профілактику професійного вигоряння» і дозволяють почуватися комфортно в будь-якій ситуації.
Тренінг-семінар «Рекомендовані стандарти обслуговування відвідувачів» проводиться за підтримки USAID та Міжнародної організації з розвитку права (IDLO).