dozvil news image

300 тисяч звернень харків'ян надійшло до Прозорого офісу Київського району

20 березня 2019

Сьогодні, 20 березня, під час виїзного засідання постійної комісії з питань соціального захисту та охорони здоров'я Харківської міської ради було повідомлено, що за два роки роботи Центру надання соціальних послуг «Прозорий офіс» Київського району надійшло близько 300 тис. звернень харків'ян.

Також депутати відвідали територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Харкова Київського району, який знаходиться в цій же будівлі.

Директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська розповіла про його роботу і повідомила, що з 21 березня в територіальних підрозділах ЦНАП м. Харкова надаватимуться нові послуги - розірвання шлюбу, зміна імені, внесення змін до актових записів цивільного стану.

Як повідомила заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Київського району Галина Горбенко, за два роки роботи районний «Прозорий офіс» прийняв 120 тис. звернень з пенсійних питань і 180 тис. - з соціальних. В середньому щодня центр відвідують понад 800 осіб. Найбільш популярні послуги - оформлення житлових субсидій, допомога переселенцям, перерахунок пенсій, призначення різних видів соціальної допомоги. На обслуговування однієї людини йде 12 хвилин.

Підбиваючи підсумки виїзного засідання, заступник міського голови Світлана Горбунова-Рубан зазначила, що за рахунок продуманої організації процесу і високої автоматизації роботи в центрах надання послуг вдалося домогтися високого рівня обслуговування громадян.