dozvil news image

5 грудня 2012 постановою Уряду №1135 було затверджено Типові правила розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів.

11 грудня 2012

Держпідприємництво безпосередньо брао участь у  розробленні та погодженні «Типових правил».   До робочої групи, яка доопрацьовувала проект, увійшли як безпосередні розробники - представники Київської облдержадміністрації, так і експерти з Асоціації зовнішньої реклами, Укравтодору, ДАІ. Важливо, що у роботі над Типовими правилами для рекламістів взяли участь і представники бізнесу.

Відтак, визначено, що відстань між опорами рекламних засобів, що розміщуються вздовж автомобільних доріг загального користування, визначається з додержанням вимог техніки безпеки, але не може бути менша ніж 100 метрів. Також забороняється проведення конкурсів у процесі видачі дозволів.

Для того, щоб розмістити зовнішню рекламу поза межами населених пунктів, потрібно отримати погодження з:

- Державтоінспекцією та Укравтодором або його територіальними органами — у разі розміщення зовнішньої реклами в межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування;

- Мінкультури або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини — у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії і архітектури та в межах зон охорони пам’яток національного або місцевого значення;

- власником місця розташування рекламного засобу або уповноваженим ним органом (особою).

Держпідприємництво неодноразово піднімало питання розміщення рекламних щитів на дорогах поза межами населених пунктів. Під час робочої наради під головуванням Голови Держпідприємництва Михайла Бродського головною метою ставилося те, що зовнішня реклама має бути безпечною.

 «Рекламні щити вздовж дороги не повинні відволікати водіїв, як це, зазвичай, буває. Якщо щити знаходяться у «зоні небезпеки», нехай пересувають. Правила потрібно було вже давно розробити. Щоб і бізнес був чесним, і дороги безпечними», - наголошував Голова Держпідприємництва Михайло Бродський.