dozvil news image

Реклами на автошляхах поменшає

27 червня 2013

Кабінет Міністрів України схвалив законопроект, яким обмежується кількість зовнішньої реклами на автомобільних дорогах.

 Законопроект «Про внесення змін до деяких законів України щодо розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів», розроблений Міністерством внутрішніх справ України, був погоджений Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.

Проект закону передбачає заборону на розміщення зовнішньої реклами:

- на тротуарах, велосипедних та пішохідних доріжках, алеях (на даний час заборона стосується тільки пішохідних доріжках та алеях);

- поза населеними пунктами на відстані менш ніж 10 метрів від краю проїзної частини ( на сьогодні відстань складає 5 метрів);

- у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування;

- над проїзною частиною автомобільних доріг загального користування;

-на розділювальних смугах автомобільних доріг загального користування;

- на поверхнях та опорах дорожніх знаків, освітлення, штучних споруд;

- у зоні транспортних розв’язок, мостів, шляхопроводів;

- у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод.

Велика кількість рекламоносіїв  на дорогах негативно впливає на сприйняття водіями дорожньої ситуації.  

Як стверджують розробники, досвід розвинених країн Європи свідчить про те, що відсутність на дорогах та вулицях реклами забезпечує зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.

Нагадаємо, що свого часу Голова Держпідприємництва Михайло Бродський заявляв: «Туристи скаржаться, що такої кількості реклами, як в Україні немає більше ніде. За засиллям рекламних щитів не видно не лише дорожніх знаків, але й об’єктів архітектури при автомобільній подорожі».

 

 

 © Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва