Чи можна отримати паспорт громадянина України у формі картки не за місцем реєстрації?
Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється за місцем звернення особи територіальними підрозділами ЦНАП або територіальними підрозділами ДМС .
Порядок оформлення паспорта громадянина України у формі картки мешканцям Донецької та Луганської областей, які мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Відповідно до статті 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» оформлення паспорта громадянина України у формі картки внутрішньо переміщеним особам здійснюється за місцем звернення територіальними підрозділами ЦНАП м. Харкова або територіальними підрозділами ДМСУ .
Чи буде затримано встановлений законодавством строк оформлення документів для громадян, які раніше документувалися на тимчасово окупованій території України?
Важливим етапом оформлення будь-якого документа є ідентифікація особи, без якої жодна особа не може бути документована. Рішення щодо оформлення документа або про відмову в його оформленні приймається за результатами ідентифікації та перевірки належності особи до громадянства України.
У випадку, якщо заявник подав до оформлення паспорт зразка 1994 року, виданий на окупованих російсько-терористичними військами територіях, та не має діючого паспорта для виїзду за кордон, ідентифікація особи буде здійснюватися шляхом направлення запитів з метою отримання інформації, відтак процедура ідентифікації може тривати до двох місяців.
У таких випадках не рекомендується оплачувати підвищену суму адміністративного збору за термінове оформлення документів (10 робочих днів для ID-паспорта та 7 робочих днів для паспорта для виїзду за кордон).
Яка інформація вноситься до паспорта громадянина України у формі картки?
До паспорта громадянина України у формі картки вноситься така інформація:
Де можна оформити паспорт громадянина України у формі картки?
Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється територіальними підрозділами ЦНАП м. Харкова або територіальними підрозділами у м. Харкові ГУ ДМСУ в Харківській області.
Чи передбачена можливість відмови від оформлення паспорта громадянина України у формі картки та оформлення натомість паспорта громадянина України у формі книжечки?
Така можливість не передбачена. Наразі паспорт громадянина України оформляється громадянам України вперше після досягнення 14-річного віку виключно у формі картки територіальними підрозділами ЦНАП м. Харкова та ДМСУ.
Чи обов'язково змінювати паспорт-книжечку на ID-картку?
Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Однак у даний час законодавством передбачено обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за бажанням власника.
Також ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта зразка 1994 року (втрата, крадіжка,псування, зміна прізвища або інших даних власника документа).
Крім того, паспорт-книжечка обмінюється на ID-картку, якщо власник не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 або 45 років.
Як перевірити стан оформлення паспорта громадянина України?
Державна міграційна служба запустила онлайн-сервіс перевірки стану заявки на виготовлення паспорта.
Перевірити стан оформлення документа можна за допомогою чат-боту ДМС у месенджерах Viber та Telegram, який надсилає повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту його прибуття до територіального підрозділу
З якого віку і на скільки видається паспорт громадянина України?
Відповідно до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов’язаний отримати паспорт громадянина України.
Особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 4 роки.
Особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається на кожні 10 років.
Що таке ПІН та ПАК коди, які громадяни України вводять у зчитувач при отриманні ID-картки?
ПАК1 - персональний авторизаційний код, який складається з 8 цифр, відомий лише особі, на ім’я якої оформлено паспорт, або її законному представнику і призначений для розблокування ПІН1;
ПАК2 - персональний авторизаційний код, який складається з 8 цифр, відомий лише особі, на ім’я якої оформлено паспорт, або її законному представнику і призначений для розблокування ПІН2;
ПІН1 - персональний ідентифікаційний номер, який складається з 4 цифр, відомий лише особі, на ім’я якої оформлено паспорт, або відповідно до законодавства її законному представнику і призначений для ідентифікації та авторизації доступу до БЕН під час здійснення операцій внесення додаткової змінної інформації до БЕН;
ПІН2 - персональний ідентифікаційний номер, який складається з 4 цифр, відомий лише особі, на ім’я якої оформлено паспорт, або відповідно до законодавства її законному представнику і призначений для здійснення операцій зчитування із захищених груп даних БЕН або внесення змін до захищених груп даних БЕН.
Чи можу я користуватись ID-карткою, якщо не пам’ятаю ПІН та ПАК коди?
Навіть коли доступ до безконтактного електронного носія (чіпу) заблоковано, ID-картка не втрачає чинності і нею можна користуватися протягом терміну дії. Блокування доступу до чіпу відбувається автоматично у разі неправильного введення ПІН1/ПІН 2 (тричі підряд) та ПАК1/ ПАК2 (після 10 спроб). У цьому випадку використання паспорта-картки буде частково обмеженим - без можливості здійснення операцій зчитування та внесення (або зміни) інформації на чіп ID-картки.
Чи обов’язково мені змінювати отримані з ID-карткою ПІН та ПАК коди?
Під час отримання ID-картки особа, на ім’я якої оформлено паспорт, зобов’язана змінити початкові значення ПІН1/ПАК1 та ПІН2/ПАК2 власними комбінаціями цифр, а надалі - забезпечити конфіденційне зберігання цієї інформації.
Що робити, якщо я забув свої ПІН та ПАК коди?
Якщо особа, на ім’я якої оформлено паспорт, не пам’ятає ПІН1 або ПІН2, їх можливо розблокувати (змінити) за допомогою ПАК1 або ПАК2 відповідно.
У випадку, якщо власник ID-картки не пам’ятає своїх ПІН та ПАК кодів, але бажає користуватися паспортом у повному обсязі, йому необхідно звернутися до будь-якого підрозділу ДМС із заявою про обмін паспорта у зв’язку з непридатністю для подальшого використання.
Який нормативно-правовий акт регулює питання, пов’язані з використанням ПІН та ПАК кодів до ID-картки?
Як вклеїти фотокартку у паспорт громадянина України особам з зони АТО та які документи, крім фотокартки, для цього потрібні?
Згідно з частиною 1 статті 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, здійснюється за місцем проживання внутрішньо переміщеної особи відповідним територіальним підрозділом ДМС України.
За роз’ясненнями ГУ ДМС в Харківській області, особа, яка не отримали довідку про взяття на облік ВПО та має зареєстроване місце проживання на території проведення АТО, подає документи, необхідні для вклеювання фотокартки, до будь-якого територіального підрозділу ГУ ДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, які здійснюють свої повноваження.
Дорученням ДМС України від 15.06.2017 № Д/92/2-17 встановлено, що з метою здійснення територіальними підрозділами ГУ ДМС України в Харківській області перевірки інформації про особу та документів, оформлених на її ім’я під час звернення особи для вклеювання фотокартки по досягненню відповідного віку до паспорта громадянина України зразка 1994 року, виданого територіальним підрозділом, де доступ працівників ДМС до картотек заяв про видачу паспорта неможливий (АР Крим, зона АТО) необхідне подання наявних оригіналів (копій) документів: довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану, документи про освіту, документів (їх копій), що стали підставою для набуття громадянства тощо, в тому числі з фотокартками (посвідчення про приписку до призовної дільниці, військовий квиток, посвідчення водія, пенсійне посвідчення та інші).
Таким чином, через Центр надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальні підрозділи, у тому числі, Регіональний центр послуг, можливо подати документи на вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку у разі реєстрації місця проживання у м. Харкові або за наявності довідки про взяття на облік ВПО у м. Харкові.
Чи дійсний паспорт громадянина України у формі ID-картки, у який не вклеєно фотокартку по досягненню 25-ти та 45-ти років?
Паспорти громадян України у формі ID-картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 року та після 24 лютого 2022 року, є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 року та після 24 лютого 2022 року, також є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Такі документи підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Де отримати статус внутрішьно переміщеної особи у м. Харкові?
Для отримання довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, яка підтверджує статус внутрішньо переміщеної особи необхідно звертатися за місцем фактичного проживання до районних управлінь праці та соціального захисту населення (УПСЗН) Харківської міської ради
Не знайшли відповідь на запитання?
Якщо ви не знайшли відповідь на Ваше запитання – надішліть лист за допомогою сервісу «Надіслати питання»