ЧАСТІ ПИТАННЯ: Особистий електронний кабінет

Для чого потрібен особистий електронний кабінет

Електронний кабінет – це WEB- сторінка, за допомогою якої заявник подає до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) електронну заяву та пакет документів, а також має змогу контролювати їх статус. 
Мета електронного кабінету – забезпечення процесу подання заяв щодо оформлення адміністративних послуг та отримання консультацій за допомогою сучасних інформаційних технологій в електронному виді без прив’язки до певного місця надання таких послуг та їх розкладу роботи. 
 

Як зареєструватися в особистому кабінеті?

Перейдіть за посиланням «Особистий кабінет». Оберіть "Створити аккаунт". Заповніть всю необхідну інформацію про себе, адресу електронної пошти, пароль та зареєструйтеся.

Які послуги можна отримати в особистому кабінеті?

1.    Електронні консультації  по адміністративних послугах та з питань соціального захисту
2.    Перегляд інформації щодо стану розгляду справи
3.    Отримати послуги онлайн:
                   Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні

                   Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.