Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації)

Строк надання послуги:

Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників

Юридичні особи, місцезнаходження яких є:

- Харків та Харківська область;

територія АР Крим, Севастополь

- територія проведення Антитерористичної операції 

 

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)

Документи, які подаються

  • Документи подаються головою комісії з припинення, або ліквідатора, або уповноваженої особи (далі – заявником):
  • Заява (крім громадських формувань та органів влади)

    Завантажити (103 KB)

  • Заява органу влади

    Завантажити (64 KB)

  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу;
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання;
  • Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання;
  • Довідка юридичної особи-правонаступника про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довстроковому зберіганню- у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання;
  • Документи для державної реєстрації створення юридичної особи, визначені частиною першою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення;
  • Документи для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання.
  • Розпорядження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку при анулювання свідоцтва про реєстрацію виписку акцій- у разі припинення акціонерного товариства;
  • Державна реєстрація при реорганізації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб після добровільного об’єднання територіальних громад здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».
  • Державна реєстрація при реорганізації районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, у зв'язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України, здійснюється з урахуванням особливостей, визначених законом України "Про місцеві державні адміністрації"
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що засвідчує повноваження представника є нотаріально посвідчена довіреність або довереність, видана відповідно до законодавства іноземної держави
  • Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу

Спосіб отримання послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.

Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

Додаткова iнформацiя

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;
  • Подання документів не в повному обсязі
  • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
  • Документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстрації
  • Встановлення факту застосування санкцій відповідно до закону України "Про санкції", які унеможливлюють проведення державної реєстрації;
  • Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані:
  • - раніше строку, встановленого Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  • - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;
  • - щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій;
  • - щодо юридичної особи – емітента цінних паперів, стосовно якої надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів;
  • - щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або про наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи;
  • - щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування;
  • - щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження;
  • - щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство
  • Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом Украни "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"
  • Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, викоритсання яких передбачено Законом України " Про державну реєстрацію" юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"

Інформаційні картки