Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

Строк надання послуги:

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для  відмови у державній реєстрації не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

 

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

Категорія заявників

 Особи, які реєструють організацію роботодавців в м. Харкові та Харківській області.

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • заява;

    Завантажити (90 KB)

  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копію) рішення засновників про створення юридичної особи, невід’ємною частиною якого є реєстр осіб, які брали участь в установчому з'їзді (конференції);
  • відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку;
  • установчий документ юридичної особи;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення або злиття;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу;
  • документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в ЄДР, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі створення юридичної особи в результаті виділу;
  • документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу;
  • у разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження;
  • якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання;
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність або довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави .

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

Спосіб отримання послуги

У паперовій формі документи подаються особисто або поштовим відправленням на поштову адресу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - вул. Ярослава Мудрого, буд. 26, м. Харків, Харківська область, 61022.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Рішення про проведення державної реєстрації;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування;

Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Додаткова iнформацiя

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  • подання документів або відомостей, передбачених цим Законом, не в повному обсязі;
  • документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстрації;
  • документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
  • документи суперечать статуту громадського формування;
  • порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи;
  • невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
  • щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
  • невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • невідповідність відомостей, зазначених у документах, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Інформаційні картки