green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

01.02.2019

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Головне територіальне управління юстиції у Харківській області

Категорія заявників:

 Особи, які реєструють творчі спілки, місцезнаходження  яких  є м. Харків та Харківська область

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Московського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи   Завантажити  (579 KB)
  2. Заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства, – за бажанням заявника   Завантажити  (58 KB)
  3. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення юридичної особи, невід’ємною частиною якого є реєстр осіб, які брали участь у загальних зборах (з’їзді, конференції)
  4. Відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку)
  5. Установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа
  6. Документ про сплату адміністративного збору
  7. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття або виділу
  8. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу
  9. документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі створення юридичної особи в результаті виділу
  10. документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Платно

 

Отримувач

Код отримувача

(ЄДРПОУ)

Банк отримувача 

Код банку

(МФО 

Номер рахунку

Код класифікації доходів бюджету

УК мХаркові/м.Харкiв/22010300

37999649

Казначейство України (ЕАП)

899998

31110170020002

22010300

Найменування коду класифікації доходів бюджету

Адміністративний збір за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки

Реквізити для оплати адміністративного збору за скорочення термінів надання послуг

 

Отримувач

Код отримувача

(ЄДРПОУ)

Банк отримувача 

Код банку

(МФО)

Номер рахунку

Код класифікації доходів бюджету

УК мХаркові/мХаркiв /22012900

37999649

Казначейство УКраїни (ЕАП)

899998

31119126020002

22012900

Найменування коду класифікації доходів бюджету

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією

За державну реєстрацію сплачується адміністративний збір у розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб -130 грн.

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.

Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленого законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень

Спосіб отримання послуги:

У паперовій формі документи подаються особисто або поштовим відправленням на поштову адресу ЦНАП м. Харкова- 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 30 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк не пізніше 30 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Рішення про проведення державної реєстрації;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови 

Додаткова iнформацiя:

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

  1. Закон України «Про професійних творчих працівників та творчі спілки»
  2. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги»

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0200-16
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0427-16
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0367-12

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ЗУПИНЕННЯ РОЗГЛЯДУ ДОКУМЕНТІВ, ПОДАНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:
  2. Подання документів не в повному обсязі
  3. Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  4. Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  5. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  6. Несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі
  7. Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  8. ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ У ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ:
  9. Документи подано особою, яка не має на це повноважень
  10. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії
  11. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку
  12. Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
  13. Документи суперечать статуту громадського формування
  14. Порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи
  15. Невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону
  16. Щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

Інформаційні картки

  1. Інформаційна_картка.docx   Завантажити  (32 KB)