Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)

Строк надання послуги:

Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Зупинення розгляду документів здійснюється проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Строк зупинення розгляду документів - 15 календарних днів з дати їх зупинення

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників

 Громадяни України,  іноземці,  особи без громадянства

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)

Документи, які подаються

  • ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (У ТОМУ ЧИСЛІ В РЕЗУЛЬТАТІ ВИДІЛУ, ЗЛИТТЯ, ПЕРЕТВОРЕННЯ, ПОДІЛУ), КРІМ СТВОРЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ, МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ:
  • Заява

    Завантажити (103 KB)

  • Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування, та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, – за бажанням заявника
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи
  • Установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа
  • Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу
  • Документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в ЄДР, визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" , – у разі створення юридичної особи в результаті виділу
  • Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу
  • Структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства
  • Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічого реєстру, - для фізичної особи - резидента
  • ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ – ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ, МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ:
  • Заява

    Завантажити (64 KB)

  • ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ – ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ (КРІМ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ):
  • Заява

    Завантажити (64 KB)

  • Акт місцевої ради про створення виконавчого органу
  • Акт сільського (селищного, міського) голови про призначення керівника виконавчого органу
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є нотаріально посвідчена довіреність
  • Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу
  • Примітка. Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010

    http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/kv10_i.html

  • Документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідченна довіреність

Спосіб отримання послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.

Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4

В електронній формі документи подаються через портал"ДІЯ"

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

Додаткова iнформацiя

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ЗУПИНЕННЯ РОЗГЛЯДУ ДОКУМЕНТІВ, ПОДАНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
  • Подання документів не в повному обсязі
  • Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  • Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  • Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
  • ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ У ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ:
  • Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;
  • Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
  • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
  • Порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи;
  • Невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
  • Щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
  • Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Невідповідність відомостей, зазначених у документах, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційні картки