Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Строк надання послуги:

Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників

 Громадяни України,  іноземці,  особи без громадянства

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)

Документи, які подаються

  • Заява.

    Завантажити (103 KB)

  • ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (У ТОМУ ЧИСЛІ В РЕЗУЛЬТАТІ ВИДІЛУ, ЗЛИТТЯ, ПЕРЕТВОРЕННЯ, ПОДІЛУ), КРІМ СТВОРЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ, МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ:
  • - заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування, та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, – за бажанням заявника;
  • - примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи;
  • - установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;
  • - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;
  • - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття;
  • - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу;
  • - документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в ЄДР, визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" , – у разі створення юридичної особи в результаті виділу;
  • - документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу;
  • - структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;
  • - витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;
  • - нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічого реєстру, - для фізичної особи - резидента.
  • ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ – ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ, МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ:
  • Заява

    Завантажити (64 KB)

  • ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ – ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ (КРІМ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ):
  • - заява;

    Завантажити (64 KB)

  • - акт місцевої ради про створення виконавчого органу;
  • - акт сільського (селищного, міського) голови про призначення керівника виконавчого органу.
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що засвідчує повноваження представника є нотаріально посвідчена довіреність або довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави.
  • Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.
  • Примітка. Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010.

    http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/kv10_i.html

Спосіб отримання послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.

Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4.

В електронній формі документи подаються через портал"ДІЯ"

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Додаткова iнформацiя

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • - документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  • - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;
  • - заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи подано із зазначенням кінцевого бенефіціарного власника, який на день подання заяви згідно з відомостями реєстрів помер;
  • - документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстрації;
  • - подання документів не в повному обсязі;
  • - документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
  • - порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи;
  • - щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
  • - невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом Украни "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань";
  • - невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".

Інформаційні картки