Увага! На період карантину виїзне обслуговування не здійснюється, прийом відвідувачів в ЦНАП та його територіальних підрозділах здійснюється виключно за попереднім записом. Детальніше тут
green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

0 800-304-304

Увага! На період карантину виїзне обслуговування не здійснюється, прийом відвідувачів в ЦНАП та його територіальних підрозділах здійснюється виключно за попереднім записом. Детальніше тут

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади

06.10.2021

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

Категорія заявників:

Тергромади, місцезнаходження яких є м.Харків та Харківська область

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Московського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади
  2. Статут територіальної громади у двох примірниках
  3. Копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження змін до статуту територіальної громади
  4. У разі подання документів пердставником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  5. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання
  6. Витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження змін до статуту територіальної громади

Спосіб отримання послуги:

Особисто або поштовим відправленням на поштову адресу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - вул. Ярослава Мудрого, буд. 26, м. Харків, Харківська область, 61022

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

Результат надання адміністративної послуги:

Рішення про проведення державної реєстрації змін до статуту територіальної громади;

Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

Один примірник статуту територіальної громади;

Внесення відомостей про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад;

Рішення про відмову у державній реєстрації змін до статуту територіальної громади

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Невідповідність статуту вимогам Конституції та законів України

Інформаційні картки

  1. Інформаційна_картка.pdf   Завантажити  (199 KB)