Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади
Строк надання послуги:
Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
Категорія заявників
Тергромади, місцезнаходження яких є м.Харків та Харківська область
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Спосіб отримання послуги
Особисто або поштовим відправленням на поштову адресу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - вул. Ярослава Мудрого, буд. 26, м. Харків, Харківська область, 61022
Результат надання адміністративної послуги
Рішення про проведення державної реєстрації змін до статуту територіальної громади;
Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;
Один примірник статуту територіальної громади;
Внесення відомостей про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад;
Рішення про відмову у державній реєстрації змін до статуту територіальної громади
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки