Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Строк надання послуги:
Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників
Фізичні особи-підприємці
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Платність надання адміністративної послуги
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Отримувач |
Код отримувача (ЄДРПОУ) |
Банк отримувача |
Код банку (МФО ) |
Номер рахунку |
Код класифікації доходів бюджету |
ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22010300 |
37874947 |
Казначейство України (ЕАП) |
899998 |
UA728999980314090501000020649 |
22010300 |
Адміністративний збір |
Розмір плати, грн |
30% виправлення помилок |
За державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця |
300 |
90 |
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами
Спосіб отримання послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.
Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4.
В електронній формі документи подаються через Єдиний державний веб-портал електронних послуг “Портал Дія”
Результат надання адміністративної послуги
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.
Додаткова iнформацiя
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на Порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки