Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Строк надання послуги:
Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Зупинення розгляду документів здійснюється проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Строк зупинення розгляду документів - 15 календарних днів з дати їх зупинення
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників
Фізичні особи-підприємці
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Платність надання адміністративної послуги
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Отримувач |
Код отримувача (ЄДРПОУ) |
Банк отримувача |
Код банку (МФО ) |
Номер рахунку |
Код класифікації доходів бюджету |
ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22010300 |
37874947 |
Казначейство України (ЕАП) |
899998 |
UA728999980314090501000020649 |
22010300 |
Адміністративний збір |
Розмір плати, грн |
30% виправлення помилок |
За державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця |
300 |
90 |
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами
Спосіб отримання послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.
Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4
В електронній формі документи подаються через Єдиний державний веб-портал електронних послуг “Портал Дія”
Результат надання адміністративної послуги
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
Додаткова iнформацiя
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на Порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки