Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
Строк надання послуги:
Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників
- територія АР Крим, Севастополь;
- територія проведення Антитерористичної операції.
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Платність надання адміністративної послуги
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
Отримувач |
Код отримувача (ЄДРПОУ) |
Банк отримувача |
Код банку (МФО ) |
Номер рахунку |
Код класифікації доходів бюджету |
ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22010300 |
37874947 |
Казначейство України(ЕАП) |
899998 |
UA728999980314090501000020649 |
22010300 |
Адміністративний збір |
Розмір плати, грн |
30% виправлення помилок |
За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою |
910 |
270 |
За державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію |
300 |
90 |
Розмір адміністративного збору за надсилання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань заявнику, товариству з обмеженою відповідальністю або товариству з додатковою відповідальністю та учасникам відповного товариства збільшується на добуток 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та кількості таких осіб.
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі змін до установчих документів, пов'язаних з приведенням їх у відповідальність із законами України у строк, визначений цими законами.
У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.
Спосіб отримання послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.
Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4.
Результат надання адміністративної послуги
- внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
- установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;
- повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.
Додаткова iнформацiя
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки