Державна реєстрація зміни імені

Строк надання послуги:

Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений не більше, ніж на три місяці

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий) ,Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції

Категорія заявників

Громадяни України, які зареєстровані у  м. Харкові

Громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • заява та документи подаються Особисто;
  • заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • засвідчена заявником копія паспорта громадянина України із пред’явленням адміністратору ЦНАП оригіналу;
  • заява батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках, передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком 14-16 років);
  • свідоцтво про народження; свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано; свідоцтва про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей; свідоцтво про зміну імені суб’єкта звернення, його батька чи матері, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів, від яких відділ має право його витребувати);
  • фотокартка 3х4;
  • документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
  • згода на обробку персональних даних.

Платність надання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (5,10 грн) та 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (51 грн) – при повторній зміни імені (не враховуючи зміни прізвища при державній реєстрації шлюбу). 

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ:

 Від сплати державного мита звільняються:

  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісті, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I та II групи.

Спосіб отримання послуги

У паперовій формі документи подаються заявниками особисто у відповідний територіальний підрозділ за зареєстрованим місцем проживання.

Результат надання адміністративної послуги

Суб’єкт звернення отримує особисто або поштовим звя'зком висновок про надання дозволу на зміну імені або про письмову відмову  в проведенні державної реєстрації зміни імені у центрі надання адміністративних послуг у разі подання до нього відповідної заяви або письмову відмову. 

Після отримання дозволу на зміну імені суб'єкт звернення отримує свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за зареєстрованим місцем проживання.

Додаткова iнформацiя

Підстава для отримання адміністративної послуги: 

Заява про зміну імені фізичної особи, яка досягла віку, встановленого законом.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України;
  • державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;
  • з проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.

Інформаційні картки