Подання заяви про надання компенсації за пошкоджене/знищене майно (єВідновлення)

Строк надання послуги:

1 день

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Портал Дія

Категорія заявників

Фізична особа - громадянин України, яка досягла 18-річного віку та подала заяву та є власником (співвласником) пошкодженого/знищеного об’єкта, право власності якого підтверджено.

У разі коли власником об’єкта нерухомого майна є недієздатна/обмежено дієздатна особа або особа, яка не досягла 18-річного віку, отримувачем компенсації є один з її законних представників.

У разі коли недієздатна/обмежено дієздатна особа або особа, яка не досягла 18-річного віку, є співвласником об’єкта нерухомого майна, отримувачем компенсації є один із дієздатних співвласників (за наявності), який досяг 18-річного віку. Згоду співвласника об’єкта нерухомого майна, який є недієздатною/обмежено дієздатною особою або особою, яка не досягла 18-річного віку, на отримання компенсації надає один із законних представників такої особи.

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ ЗА ПОШКОДЖЕНЕ/ЗНИЩЕНЕ МАЙНО:
  • заява про надання компенсації (формується та роздруковується із застосуванням засобів Порталу Дія адміністратором Центру надання адміністративних послуг з переліком документів, які додаються до заяви);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків особи або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) (пред'являється);
  • документ, що посвідчує особу заявника (пред'являється);
  • контактні дані особи (номер телефону, адреса електронної пошти);
  • документ, що підтверджує пільгову категорію (у разі її наявності);
  • номер рахунка (за стандартом IBAN) отримувача компенсації для виплати компенсації (банківська картка єВідновлення);
  • у разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  • .
  • ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ РЕМОНТУ:
  • паспортний документ особи (пред'являється);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків особи або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) (пред'являється);
  • фотографії вже виконаних ремонтних робіт або закуплених будівельних матеріалів (обов'язково).

Спосіб отримання послуги

Особисто через адміністратора ЦНАП 

або

- засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) 

або

- з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) у разі наявності реєстраційного номера облікової картки платника податків 

Подання заяви здійснюється незалежно від місця проживання чи перебування фізичної особи. 

Результат надання адміністративної послуги

Примірник зареєстрованої заяви про надання компенсації  із зазначенням реєстраційного номера заяви та цифрового коду.

 

Додаткова iнформацiя

Громадяни, які  отримали виплати на поточні або капітальні ремонти, повинні подати звіт про виконання ремонту.

Подати можливо через терпідрозділи ЦНАП м.Харкова, нотріуса, через портал «Дія» або через застосунок «Дія».

Подаються наступні звіти:

Категорія А — виплати на поточні ремонти до 200 тис. грн — подається тільки фінальний звіт про виконані роботи.

Виплату за пошкоджене майно потрібно витратити протягом 12 місяців. Після закінчення строку залишок повернеться до держбюджету.

Категорія Б — виплати на капітальний ремонт:

  • від 200 тис. гривень до 350 тис. гривень – для квартир (житлових приміщень) у багатоквартирному будинку (у разі, коли місця загального користування не пошкоджені);
  • від 200 тис. гривень до 500 тис. гривень – для одноквартирних будинків, зокрема відокремлених житлових будинків садибного типу, зблокованих будинків з окремими квартирами, що мають власний вхід з вулиці, котеджів та будинків одноквартирних підвищеної комфортності, будинків садибного типу, дачних та садових.

Подається проміжний звіт та фінальний звіт.

Кошти для ремонтів категорії Б зараховуються двома траншами (70% та 30%). Щоб отримати другий транш, потрібно обовʼязково прозвітувати про  використання отриманння коштів першого траншу. Після затвердження звіту комісії можна подавати заявку на отримання другого траншу.

Після завершення ремонтних робіт необхідно протягом 15 робочих днів подати фінальний звіт.

Виплату за пошкоджене майно потрібно витратити протягом 18 місяців. Після закінчення строку залишок повернеться до держбюджету.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги