Комплексна послуга "єМалятко"

 

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Відділи ДРАЦС Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (Новобаварський, Холодногірський, Салтівський, Індустріально-Немишлянський, Основ'янсько-Слобідський, Відділ у місті Харкові)

Категорія заявників

  Батьки повинні мати зареєстроване місце проживання та бути громадянами України

  Батьки перебувають у шлюбі і мають спільне прізвище — заяву можуть подати двоє або один з батьків;

  Батьки перебувають у шлюбі, але мають різні прізвища — заяву можуть подати двоє або один з батьків за наявності нотаріальної довіреності та згоди відсутнього з них щодо присвоєння дитині прізвища;

  Батьки не перебувають у шлюбі — заяву можуть подати двоє або один з батьків за наявності нотаріальної довіреності та спільної заяви матері та батька щодо визнання батьківства;

   Одинокі мами

   Дитина народилася у закладі охорони здоров'я

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)

Документи, які подаються

  • ДОКУМЕНТИ ПОДАЮТЬСЯ НЕ ПІЗНІШЕ ОДНОГО МІСЯЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ ЗА ЗАРЕЄСТРОВАНИМ МІСЦЕМ РЕЄСТРАЦІЇ БАТЬКІВ (ОДНОГО З БАТЬКІВ) АБО ЗА МІСЦЕМ НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ ДО ВІДПОВІДНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ ЦНАП м. ХАРКОВА
  • До ЦНАП м. Харкова (Гімназійна набережна,26) документи можливо подати незалежно від зареєстрованого місця реєстрації (в м. Харкові) батьків (одного з батьків) або місця народження дитини (в м. Харкові)
  • • Заява (формується адміністратором за допомогою програмних засобів порталу "Дія")
  • • Оригінали паспортів батьків або цифрові паспорти у застосунку Дія»;
  • • Номер сформованого електронного медичного висновку про народження;
  • • Медичне свідоцтво про народження (форма N 103/о)
  • Для заповнення заяви також знадобиться інформація:
  • • Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків суб'єкта звернення (за наявності) (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
  • • Свідоцтво про шлюб (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
  • • УНЗР одного з батьків – для замовлення послуги з присвоєння УНЗР дитини (цій номер вказаний в паспорті громадянина у формі картки або в паспорті громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
  • • Номер спеціального банківського рахунку для виплат у форматі IBAN для зарахування допомоги на дитину. Банки через які здійснюється виплата грошової допомоги:

    https://mof.gov.ua/uk/upovnovazheni-banki-shhodo-obslugovuvannja-zarplatnih-proektiv

  • Якщо заяву єМалятко подає один з батьків дитини, потрібно додатково подати:
  • • Нотаріальну згоду другого з батьків щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини разом з одним із них — якщо матір та батько дитини зареєстровані за різними адресами;
  • • Нотаріальну згоду другого з батьків про присвоєння дитині прізвища — якщо батьки мають різні прізвища;
  • • Заяву матері та батька дитини про визнання батьківства — якщо батьки дитини не перебувають у шлюбі

Платність надання адміністративної послуги

У разі реєстрації місця проживання дитини сплачується адміністративний збір - 1,5 розміру мінімальної заробітної плати - 37,22 грн.

 Існує 2 варіанти оплати: 

✔️банківською карткою 

✔️мобільними грошима (доступно для абонентів передплаченого зв’язку Kyivstar та Life)

Спосіб отримання послуги

Особисто

В електронній формі документи подаються через портал Дія  

Результат надання адміністративної послуги

Видача свідоцтва про народження дитини

Внесення інформації до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків

Внесення інформації до Єдиного демографічного реєстру з присвоєнням УНЗР

Унікальний номер запису у реєстрі та реєстраційний номер облікової картки платника податків записуються одразу до свідоцтва про народження 

Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я

Додаткова iнформацiя

 Сервіс запущено в режимі бета-тестування для 9 послуг:

Державна реєстрація народження дитини;

Реєстрація місця проживання народженої дитини;

Призначення допомоги при народженні дитини;

Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

 Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

Визначення належності дитини до громадянства України;

Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);

Призначення допомоги багатодітним сім’ям;

✔Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України
  • З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень
  • У разі надання заявником помилкових або недостовірних відомостей