Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

Строк надання послуги:

1 день

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Головне управління Держгеокадастру у Харківській області

Категорія заявників

Особи по земельних ділянках, які розташовані в Харківській області  

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)

Документи, які подаються

  • Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру

    Завантажити (23 KB)

  • Документ, що підтверджує оплату послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
  • Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

Платність надання адміністративної послуги

0,055 розміру прожиткового мінімуму для працездатних громадян, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга -166,54 грн.

Отримувач: ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22012500

Код отримувача:  37874947

Банк отримувача:  Казначейство України (ЕАП)

Код банку отримувача:  899998  

Розрахунковий рахунок: UA508999980334109879027020649

Призначення платежуНадання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв'язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв'язку.

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

У випадку звернення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування послуга надається безоплатно.

Спосіб отримання послуги

Особисто заявником або уповноваженою ним особою або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення на поштову адресу ЦНАП м. Харкова- 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26 

Заява може бути подана в електронній формі  за власним  електронним цифровим підписом (печаткою) заявника через:

 Електронні сервіси Держгеокадастру

У разі подання заяви в електронній формі за власним електронним цифровим підписом (печаткою) заявника відомості з Державного земельного кадастру про земельну ділянку або мотивована відмова у наданні таких відомостей за бажанням заявника видаються у формі електронного документа засобами телекомунікаційного зв'язку.

У разі подання органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв'язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

або

Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості
  • Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулась неналежна особа
  • Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника, відсутність документа, що підтверджує оплату послуг з надання витягу (або інформації (реквізитів платежу)), та/або не відповідають вимогам, встановленим законом (заява не відповідає встановленій формі)

Інформаційні картки