Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
Строк надання послуги:
Не пізніше наступного робочого дня з дня видачі витягу з Реєстру або відмови в його видачі
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий) ,Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Категорія заявників
Громадяни України по досягненні 16-річного віку, іноземці, особи без громадянства, державні органи, органи місцевого самоврядування
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Платність надання адміністративної послуги
Плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 гривні
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ
На безоплатне отримання витягу з Реєстру мають право:
В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за видачу витягу з Реєстру відповідна плата не справляється.
Спосіб отримання послуги
Особисто суб'єктом звернення або його представником
В електронному вигляді через Портал "Дія"
Видача витягу з Реєстру Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється незалежно від місця її проживання та місця державної реєстрації акту цивільного стану заявника
Має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів
Результат надання адміністративної послуги
Витяг з Реєстру або письмова відмова у видачі витягу з Реєстру
У разі неотримання витягу з Реєстру або письмової відмови у видачі витягу з Реєстру протягом одного місяця з дня його надходження вони повертаються до відділу державної реєстрації актів цивільного стану
Додаткова iнформацiя
Підстава для отримання адміністративної послуги:
1. Заява (запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається витяг з Реєстру:
- прізвище, власне ім’я, по батькові, дата та місце народження особи;
- серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акту цивільного стану, дата його видачі;
- реєстраційний номер, за яким зареєстроване внесення відомостей про акт цивільного стану.
У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя.
2. У відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки