Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду

Строк надання послуги:

 30 календарних днів відповідно до Закону "Про адміністративні послуги"

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників

 Громадяни України, які  зареєстровані в м. Харкові

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а також громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу Української РСР;

    Завантажити (13 KB)

  • Ордер або рішення виконавчого комітету, на підставі якого зайнята квартира/проведена зміна наймача;
  • Оригінал та копія технічного паспорта на займане житлове приміщення;
  • Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї;
  • Копія документу, яким підтверджується підстава зміни наймача (копія свідоцтва про смерть, копія свідоцтва про розірвання шлюбу, інформація про зміну місця проживання попереднього наймача);
  • Копія документу, що підтверджує родинні стосунки з попереднім наймачем (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, довідка про зміну прізвища);
  • Нотаріальна довереність ( у випадку відсутності наймача або члена родини на час написання заяви);
  • Копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином;
  • Інші документи, в яких може виникнути потреба

Спосіб отримання послуги

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу, або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.

Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідченні у встановленому законодавством порядку.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради про визнання наймачем

або

Мотивована відмова

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)
  • Неповний пакет документів або виявлення в поданих документах недостовірної інформації

Інформаційні картки