Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок

Строк надання послуги:

30 календарних днів після здійснення реєстрації права власності на житловий об'єкт у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників

Громадяни України, які  зареєстровані в м. Харкові

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а також громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу України;

    Завантажити (16 KB)

  • Ордер або рішення організації, підприємства, установи на підставі якого зайнято житлове приміщення або інші документи, які стали підставою на заселення;
  • Оригінал та копія технічного паспорту на займане житлове приміщення;
  • Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї;
  • Копія картки (довідки) про присвоєння ідентифікаційного номеру (на всіх членів сім'ї);
  • Копії свідоцтва про одруження (розлучення), народження дітей;
  • Рішення виконавчого комітету міської ради про зміну статусу гуртожитку, інший документ, що свідчить про таку зміну ( за наявності);
  • Інформація про реєстрацію всіх членів сім'ї, хто був внесений в ордер або рішення виконавчого комітету, на підставі якого зайнята квартира/проведена зміна наймача або інші документи, які стали підставою на заселення (копії паспорта або довідка про реєстрацію місця мешкання або копія свідоцтва про смерть тощо);
  • Довідка про наявність або відсутність у власності заявника та членів сім'ї іншого житлового приміщення станом на 31.12.2012;
  • Довідка з місця роботи/служби (трудова книжка, послужний список);
  • Виписка з особового рахунку (інформація щодо заборгованності по квартирній платі)за наявності);
  • Нотаріальна довіреність ( у випадку відсутності заявника або члена родини на час написання заяви);
  • Довідки подаються оригінальні, передбаченої чинним законодавством форми;
  • Інші документи, необхідність в яких виникла під час розгляду питання;
  • Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку

Спосіб отримання послуги

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу, або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.

Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідченні у встановленому законодавством порядку.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради про визнання наймачем

або

Мотивована відмова

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Неповний пакет документів, документи не завірені належним чином
  • Відсутність в заяві згоди членів сім'ї

Інформаційні картки