green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

09.02.2018

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Відділ у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області

Категорія заявників:

 Особи, земельна ділянка яких розташована на території  м. Харкова

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)

Документи, які подаються:

  1. Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051   Завантажити  (51 KB)
  2. Документація із землеустрою, яка є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України "Про землеустрій"
  3. Електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою, які підлягають внесеню до Державного земельного кадастру, відповідно до вимог Закону України "Про Державний земельний кадастр"
  4. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

Спосіб отримання послуги:

Особисто заявником (уповноваженою особою) або надсилається  рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення  на поштову адресу ЦНАП м. Харкова- 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26 

 

Строк надання адміністративної послуги:

 14 робочих днів з дати реєстрації відповідної заяви

Результат надання адміністративної послуги:

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру

Повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку 

Рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них до Державного земельного кадстру)

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. наявність заявлених відомостей у Поземельній книзі
  2. розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора
  3. звернення із заявою неналежної особи
  4. невідповідність поданих документів вимогам законодавства
  5. електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру

Інформаційні картки

  1. Інформаційна_картка.pdf   Завантажити  (249 KB)