Встановлення статусу члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни

Строк надання послуги:

30 календарних днів

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Міністерство у справах ветеранів України

Категорія заявників

Члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни України, які досягли 18-річного віку ( місце проживання яких зареєстроване в м.Харкові та внутрішньо переміщені особи, фактично місце проживання яких є м.Харків) з числа членів сім'ї осіб зазначених у  статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" :

До членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни України відносяться:

батьки;

один із подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;

діти, які не мають (і не мали) своїх сімей;

діти, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;

діти, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти;

утриманці загиблого (померлого), яким у зв’язку з цим виплачується пенсія

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • - заява довільної форми
  • - копія паспорта громадянина України;
  • Для іноземців та осіб без громадянства - паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця або особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні та довідки про звернення за визнанням особою без громадянства (разом надається довідка про реєстрацію місця проживання).
  • - копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та має відмітку в паспорті громадянина України;
  • - довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  • - копія свідоцтва про смерть члена сім’ї або повідомлення про його загибель;
  • - копія постанови (рішення) відповідної військово-лікарської (лікарсько-експертної, медичної) комісії (крім випадків, коли особа пропала безвісти);
  • - копія свідоцтва про шлюб – для дружини /чоловіка;
  • - копія свідоцтва про народження загиблого (померлого) – для батьків;
  • - копія свідоцтва про народження дитини – для дітей загиблого (померлого);
  • - довідка про призначення пенсії у разі втрати годувальника – для осіб, які перебували на утриманні ветерана війни;
  • - довідка медичного закладу про інвалідність до досягнення повноліття – для дітей, яким встановлено інвалідність до 18 років;
  • - копія посвідчення загиблого (померлого) ветерана війни (за наявності);
  • - копія витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідки медико-соціальної експертної комісії – для дружин (чоловіків) осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, учасників війни і бойових дій, партизанів і підпільників, які не одружилися вдруге;
  • - документи про нагородження орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бездоганну військову службу та встановлення ветерану за життя інвалідності – для дружин (чоловіків), які не одружилися вдруге;
  • - документи про участь померлого ветерана у Другій світовій війні та війні з Японією у складі діючої армії та нагородження померлого ветерана за бойові дії державними нагородами та орденами і медалями колишнього Союзу РСР (крім ювілейних) – для дружин (чоловіків), які не одружилися вдруге;
  • - документи про навчання за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти – для дітей померлих учасників бойових дій;
  • - копія посвідчення померлого учасника бойових дій – для дітей померлих учасників бойових дій;
  • - копія документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти заявника, оформленого відповідно до законодавства (для осіб віком до 14 років – свідоцтва про народження) – у разі подання документів законним представником або уповноваженою особою
  • Копії документів, що додаються до заяви, звіряються з оригіналами

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

Спосіб отримання послуги

Особисто суб'єктом звернення, уповноваженою особою або законним представником за пред’явленням документів, що посвідчують особу заявника в електронній формі шляхом формування заяви адміністратором ЦНАП  засобами Порталу "Дія"

Результат надання адміністративної послуги

Повідомлення про надання статусу члена сім'ї загиблого (померлого) ветеран війни 

або

Повідомлення про відмову у наданні статусу члена сім'ї загиблого (померлого) ветеран війни 

Повідомлення надсилаються на електронну адресу, зазначену заявником у заяві

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Заявник не належить до членів сімей загиблих (померлих) ветерана війни, зазначених у статті 10 Закону;
  • Відсутність необхідних документів;
  • Подання неправдивих відомостей;
  • Виявлення підробок у поданих документах.