25 травня 2022
У цей непростий час, наші адміністратори працюють для вас, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00, адже ми розуміємо що кожному потрібна допомога.
За цей період, громадянами було отримано 6759 послуг, та надано 1036 консультацій через електронну пошту та соціальні мережі.
Наразі, у центрах надається 46 адміністративних послуг, але ми робимо усе можливе для відновлення усіх послуг.
Оновлений перелік послуг :
№пп |
Назва адміністративної послуги |
|
Адміністративні послуги у сфері будівництва |
1. |
Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
2. |
Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
3. |
Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
4. |
|
5. |
|
6. |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
7. |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
8. |
Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт |
9. |
Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт |
10. |
Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
11. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації місця проживання |
12. |
Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї) |
13. |
|
14. |
|
15. |
Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова |
16. |
Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова |
17. |
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні |
|
Адміністративні послуги у сфері спорту та захисту дітей |
18. |
|
19. |
Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї |
20. |
|
21. |
Присвоєння спортсменам розряду «Кандидат у майстри спорту України» |
22. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері протипожежної безпеки |
23. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері реклами |
24. |
|
25. |
|
26. |
|
27. |
|
28. |
|
29. |
Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
30. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері благоустрію |
31. |
|
32. |
|
33. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері сільського господарства та небезпечних речовин |
34. |
|
35. |
|
36. |
|
37. |
|
38. |
Видача експлуатаційного дозволу з переробки неїстівних продуктів тваринного походження |
39. |
|
40. |
Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробнитва та обігу кормів |
|
Адміністративні послуги у сфері кватирного обліку та приватизація нерухомого майна |
41. |
Видача свідоцтва про право власності на житло |
42. |
Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок |
43. |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
44. |
Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду |
45. |
Видача довідки про перебування у реєстрах громадян, які виявили бажання і мають право на отримання доступного житла |
|
Адміністративні послуги у сфері оформлення паспортних документів |
46. |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку |
Також нагадуємо, що три територіальних підрозділу ЦНАП м. Харкова працюють у форматі Прозорих офісів: Регіональний центр послуг, Шевченківський та Київський, де надаються адміністративні, соціальні та пенсійні послуги.
Для зручності заявників, планування часу свого відвідування, а також, з урахуванням вимог безпеки, громадяни можуть здійснити попередній запис до:
ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділів через:
- офіційний сайт за посиланням https://dozvil.kh.ua/queue
- Call -центр 0800-304-304 (безкоштовний-багатоланковий)
- чат-бот телеграмм https://t.me/CNAPKharkiv_bot
Управлінь соціального захисту населення:
- за телефонами https://cutt.ly/gHPXM2d - за допомогою колцентру 0800 304 304
-он-лайн, через офіційний сайт Департаменту соціальної політики, за посиланням https://cutt.ly/6HAOPT0 (до “Прозорих офісів” Київського та Шевченківського районів та Регіонального центру послуг).