dozvil news image

Сьогодні тиждень, як ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділів відновили прийом для громадян.

25 травня 2022

У цей непростий час, наші адміністратори працюють для вас, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00, адже ми розуміємо що кожному потрібна допомога.

За цей період, громадянами було отримано 6759 послуг, та надано 1036 консультацій через електронну пошту та соціальні мережі.

Наразі, у центрах надається 46 адміністративних послуг, але ми робимо усе можливе для відновлення усіх послуг.

Оновлений перелік послуг :

№пп

Назва адміністративної послуги

 

Адміністративні послуги у сфері будівництва

1.

Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

2.

Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт

3.

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації

4.

Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника

5.

Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника

6.

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

7.

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт

8.

Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

9.

Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт

10.

Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації

11.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки (внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки)

 

Адміністративні послуги у сфері реєстрації  місця проживання

12.

Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї)

13.

Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім'ї) станом на відповідну дату

14.

Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб, місце проживання/перебування яких зареєстровано за запитуваною адресою станом на відповідну дату

15.

Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова

16.

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова

17.

Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні

 

Адміністративні послуги у сфері спорту та захисту дітей

18.

Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї

19.

Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї

20.

Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів

21.

Присвоєння спортсменам розряду «Кандидат у майстри спорту України»

22.

Присвоєння спортсменам І спортивного розряду

 

Адміністративні послуги у сфері протипожежної безпеки

23.

Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

Адміністративні послуги у сфері реклами

24.

Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

25.

Анулювання строку дії пріоритету

26.

Внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

27.

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

28.

Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами

29.

Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами

30.

Продовження строку дії пріоритету

 

Адміністративні послуги у сфері благоустрію

31.

Дозвіл на порушення об'єктів благоустрою (анулювання)

32.

Дозвіл на порушення об'єктів благоустрою (переоформлення)

33.

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

 

Адміністративні послуги у сфері  сільського господарства та небезпечних речовин

34.

Реєстрація пасіки 

35.

Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання

36.

Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання

37.

Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження

38.

Видача експлуатаційного дозволу з переробки неїстівних продуктів тваринного походження

39.

Анулювання експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

40.

Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробнитва та обігу кормів

 

Адміністративні послуги у сфері  кватирного

обліку та приватизація нерухомого майна

41.

Видача свідоцтва про право власності на житло

42.

Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок

43.

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

44.

Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду

45.

Видача довідки про перебування у реєстрах громадян, які виявили бажання і мають право на отримання доступного житла

 

Адміністративні послуги у сфері оформлення паспортних документів

46.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку

Також нагадуємо, що три територіальних підрозділу ЦНАП м. Харкова працюють у форматі Прозорих офісів: Регіональний центр послуг, Шевченківський та Київський, де надаються адміністративні, соціальні та пенсійні послуги.

Для зручності заявників, планування часу свого відвідування, а також, з урахуванням вимог безпеки, громадяни можуть здійснити попередній запис до:

ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділів через:

 - офіційний сайт за посиланням https://dozvil.kh.ua/queue

- Call -центр 0800-304-304 (безкоштовний-багатоланковий)

- чат-бот телеграмм https://t.me/CNAPKharkiv_bot

 

Управлінь соціального захисту населення:

- за телефонами https://cutt.ly/gHPXM2d - за допомогою колцентру 0800 304 304

-он-лайн, через офіційний сайт Департаменту соціальної політики, за посиланням https://cutt.ly/6HAOPT0 (до “Прозорих офісів” Київського та Шевченківського районів та Регіонального центру послуг).