green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

01.02.2019

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Головне територіальне управління юстиції у Харківській області

Категорія заявників:

Громадські об’єднання, місцезнаходження  яких  є м. Харків та Харківська область 

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Московського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи   Завантажити  (319 KB)
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про створення відокремленого підрозділу
  3. У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  4. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

Спосіб отримання послуги:

У паперовій формі документи подаються особисто або поштовим відправленням  на поштову адресу ЦНАП м. Харкова- 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів

Зупинення розгляду документів проводиться в строк не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації

Строк зупинення розгляду документів становить 15 календарних днів з дати їх зупинення

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Рішення про проведення державної реєстрації;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови 

Додаткова iнформацiя:

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення 

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

  1. Закон України «Про громадське об'єднання»
  2. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги»

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0200-16
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0427-16
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0367-12

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ЗУПИНЕННЯ РОЗГЛЯДУ ДОКУМЕНТІВ, ПОДАНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:
  2. Подання документів не в повному обсязі
  3. Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  4. Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  5. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  6. Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  7. Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
  8. ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ У ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ:
  9. Документи подано особою, яка не має на це повноважень
  10. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії
  11. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку
  12. Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
  13. Документи суперечать статуту громадського формування
  14. Невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону

Інформаційні картки

  1. Інформаційна_картка.pdf   Завантажити  (1 MB)