green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації

06.03.2019

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради

Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Харківській області

Категорія заявників:

Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Харківській областіОсоби, які здійснюють будівельні роботи в м. Харкові подають документи до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради

Особи, які здійснюють будівельні роботи у Харківській області подають документи до Департаменту Державної архітектурно-будівельної  інспекції у Харківській області

 

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Московського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Один примірник декларації:
  2. - щодо об'єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, за формою встановленого зразка   Завантажити  (52 KB)
  3. - щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС 1), за формою встановленого зразка   Завантажити  (86 KB)
  4. - щодо самочинно збудованого об'єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою встановленого зразка   Завантажити  (78 KB)
  5. Щодо узаконення самочинно збудованих об’єктів (“будівельна амністія”):
  6. -заява про прийняття в експлуатацію об'єкта;
  7. - один примірник заповненої декларації;   Завантажити  (153 KB)
  8. - звіт (крім випадків прийняття в експлуатацію індивідуальних(садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 кв.м. включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 кв.м. включно);   Завантажити  (187 KB)
  9. Засвідчені в установленому порядку копії:
  10. - документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;
  11. - технічного паспорта ( з відміткою про проведення технічного обстеження - у випадку прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 кв.м. включно, а також господарських(присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 кв.м. включно).
  12. Технічні паспорти (з відміткою про проведене технічне обстеження), складені до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.
  13. Технічні паспорти, складені до 31.08.2018, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови проставлення в них відповідної відмитки при проведення технічного обстеження.
  14. Заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта підписують також співвласники земельної ділянки та/або зазначеного об’єкта (у разі їх наявності).

Спосіб отримання послуги:

Особисто замовником (його уповноваженою особою) або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення на поштову адресу ЦНАП м. Харкова- 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

Через електронную сисмему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві -   незалежно від місця розташування об'єктів

Строк надання адміністративної послуги:

10 робочих днів

Результат надання адміністративної послуги:

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації та внесення даних  до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

Повернення замовнику декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та поданих документів на доопрацювання з обгрунтованням причин

Інформація щодо зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції у розділі "Дозвільні документи"

Додаткова iнформацiя:

Щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують дозволу на виконання будівельних робіт, розташованих за межами населених пунктів, а також на територіях, де сільські, селищні, міські ради не утворили виконавчі органи з питань державного архітуктурно-будівельного контролю) - у разі подання документів до ДАБІ у Харківській області

Щодо об’єктів класу наслідків СС1,  об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта,самочинно збудованих об'єктів, на які визнано право власності за рішенням суду, розташованих в межах міста Харкова - у разі подання документів до Інспекції ДАБК Департаменту територіального контролю Харківської міської ради

Щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідно цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт ( а саме: індивідуальних(садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею  до 300 кв. м, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 кв.м., збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року), розташованих за межами населених пунктів, а також на територіях, де сільські, селищні, міські ради не утворили виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю)

Підстава для  одержання послуги:

Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать об'єктів з незначними наслідками(СС1) та об'єктів, будівництво яких здійснювалось на підставі будівельного паспорта

Прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідно цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт ( а саме: індивідуальних(садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею  до 300 кв. м, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 кв.м., збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

  1. Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" стаття 39

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Пункт 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів"

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.07.2018 № 158   http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0976-18

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог законодавства
  2. Виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, недостовірних відомостей у поданих документах
  3. Реєстрацію декларації може бути скасовано:
  4. - у разі виявлення органом ДАБІ недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації), наведених у зареєстрованій декларації;
  5. - відповідно до рішення суду щодо скасування реєстрації декларації, що набрало законної сили

Інформаційні картки

  1. ІнформаційнаДАБІ.pdf   Завантажити  (495 KB)
  2. ІнфомаційнаІнспекціяДАБК.pdf   Завантажити  (102 KB)
  3. Інформаційна_карта_ДАБІ_будамністія.pdf   Завантажити  (175 KB)
  4. Інформаційна_картка_ДАБК_буд_амністія.pdf   Завантажити  (177 KB)