Реєстрація місця проживання (перебування) особи
Строк надання послуги:
1 день
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників
Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, які реєструють своє місце проживання в м. Харкові
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Платність надання адміністративної послуги
1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року - 45,42 грн.
· 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року - 75,70 грн.
· Реквізити рахунку:
· Отримувач: ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22012500
· Код отримувача: 37874947
· Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
· МФО: 899998
· Номер рахунку: UA888999980334139879000020649
· Код класифікації доходів бюджету: 22012500
· Найменування плати: Плата за надання інших адміністративних послуг- за реєстрацію місця проживання
У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу
Адміністративний збір не справляється за :
- за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім'ї;
- за реєстрацію місця перебування
Спосіб отримання послуги
Особисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності
Результат надання адміністративної послуги
Рішення про реєстрацію місця проживання (перебування)
aбo
Відмова у реєстрації місця проживання (перебування) особи
Додаткова iнформацiя
Особа може зареєструвати своє місце проживання (перебування) лише за однією адресою.
Назначена норма не поширюються на осіб, адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) яких знаходиться на територіях, на яких ведуться бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації. Така особа може зареєструвати місце свого проживання без зняття з реєстрації місця свого попереднього проживання та без внесення будь-яких відміток до паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки.
У даному випадку, відомості про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на територіях, на яких ведуться бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, вносяться до реєстру територіальної громади, яка здійснила відповідну реєстраційну дію за межами таких територій.
На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим або задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване або задеклароване місце проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина.
Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків або інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування або реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших законних представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади.
Громадянин України, який проживає на території України, а також іноземець чи особа без громадянства, які на законних підставах постійно або тимчасово проживають на території України, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та прибуття до нового місця проживання (перебування) зареєструвати його.
Іноземець чи особа без громадянства, які отримали довідку про звернення за захистом в Україні, можуть зареєструвати місце свого перебування в Україні.
Якщо під час подання документів встановлено, що особа, яка є громадянином України, звернулася для реєстрації нового місця проживання після закінчення 30 календарних днів після зняття з реєстрації з попереднього місця проживання або подала для реєстрації місця проживання недійсний паспорт громадянина України, посадова особа органу реєстрації або адміністратор центру надання адміністративних послуг складає протокол про адміністративне правопорушення відповідно до статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Якщо під час подання документів іноземцем чи особою без громадянства встановлено, що вони звернулися для реєстрації місця проживання після закінчення 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, зняття з реєстрації попереднього місця проживання або подала для peєcтpaцiï нового місця проживання недійсний документ, іноземця чи особу без громадянства направляють до територіального підрозділу ДМС відповідно до території обслуговування для вжиття до них заходів адміністративного впливу a6o інших заходів, визначених законодавством.
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні»
Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»
Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»
Закон України «Про особливості надання публічний (електронних публічних) послуг»
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 22.07.2022 № 05-02-06/13/1/22 «Про затвердження форм письмових звернень на отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду»
Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 «Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду»
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки