Внесення інформації до Реєстру територіальної громади міста Харкова/внесення змін до інформації про особу, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Харкова

Строк надання послуги:

1 день

У випадку встановлення органом реєстрації розбіжностей між відомостями, що містяться в поданих заявником документах, та інформацією, наявною в органі реєстрації, строк розгляду відповідних документів може бути продовжений до двадцяти робочих днів для об'єктивного встановлення орагном реєстрації обставин, про що заявнику повідомляється додатково.

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників

 Мешканці,  які зареєстровані в м. Харкові

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • - заява-анкета;

    Завантажити (63 KB)

  • - документ, що підтверджує відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування відповідної особи у місті Харкові (у разі необхідності);
  • - документ, що підтверджує зміну персональних даних особи (при зверненні особи щодо зміни відомостей, що містяться в Реєстрі), у разі не підтвердження їх документом, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування особи ( у разі необхідності);
  • - інші документи.
  • При звернення адміністратору пред'являються:
  • - паспортний документ особи;
  • - свідоцтво про народження - для дітей віком до 16 років;
  • - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі), (у разі звернення представника).
  • У разі подання заяви представником особи, інтереси якої він представляє подаються:
  • - документ, що посвідчує особу представника;
  • - довіреність (посвідчена в установленому законодавством порядку) відповідно до якої особою, відомості про яку містяться в Реєстрі, надані повноваження представнику отримувати її (особи) персональні дані/інформацію про неї.

Спосіб отримання послуги

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу.

Засобами телекомунікаційного зв'язку за телефоном гарячої лінії: 0800570800.

Онлайн через Портал "Дія".

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про реєстрацію місця проживання 

Відмова у наданні інформації про особу до Реєстру територіальної громади міста Харкова 

Відмова у внесенні змін до інформації про особу в Реєстрі територіальної громади міста Харкова 

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • - особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості;
  • - у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;
  • - звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів;
  • - внесення інформації не передбачено Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 та Положенням про Реєстр територіальної громади міста Харкова, затвердженим рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230.

Інформаційні картки