Внесення інформації до Реєстру територіальної громади міста Харкова/внесення змін до інформації про особу, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Харкова
Строк надання послуги:
1 день
У випадку встановлення органом реєстрації розбіжностей між відомостями, що містяться в поданих заявником документах, та інформацією, наявною в органі реєстрації, строк розгляду відповідних документів може бути продовжений до двадцяти робочих днів для об'єктивного встановлення орагном реєстрації обставин, про що заявнику повідомляється додатково.
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників
Мешканці, які зареєстровані в м. Харкові
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Спосіб отримання послуги
Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу
Засобами телекомунікаційного зв'язку за телефоном гарячої лінії : 0800570800
Онлайн через Портал "Дія"
Результат надання адміністративної послуги
Довідка про реєстрацію місця проживання
Відмова у наданні інформації про особу до Реєстру територіальної громади міста Харкова
Відмова у внесенні змін до інформації про особу в Реєстрі територіальної громади міста Харкова
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»
Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»
Закон України «Про особливості надання публічний (електронних публічних) послуг»
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 22.07.2022 № 05-02-06/13/1/22 «Про затвердження форм письмових звернень на отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду»
Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 «Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду»
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки