Внесення змін до свідоцтва про право власності
Строк надання послуги:
30 календарних днів
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради
Категорія заявників
Фізичні особи: власник (співвласники), уповноважена ним (ними) особа або інший законний правонабувач
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Спосіб отримання послуги
Особисто заявником або через уповноваженого представника за нотаріальною довереністю та за наявності документа, що посвідчує особу
Результат надання адміністративної послуги
Свідоцтво про право власності на житло з внесеними змінами.
Технічний паспорт (в разі, якщо його було додано до заяви на внесення змін).
Додаткова iнформацiя
Підстава для отримання послуги:
Свідоцтво про право власності на житло було оформлено на підставі розпорядження управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради, розпорядження управління комунального майна та приватизації Головного управління економіки та комунального майна Харківської міської ради, розпорідження Центру (відділу) приватизації державного житлового фонду чи розпорядження Харківського міського центру приватизації комунального житлового фонду, а також з інших передбачених чинним законодавством України підстав.
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки