Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Строк надання послуги:

30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку 

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників

Громадяни України, які потребують поліпшення житлових умов, віком від 18 років, які зареєстровані в м. Харкові

Громадяни України, які мають статус дитини-сироти, віком від 16 років, які зареєстровані в м. Харкові

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • заява про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов. У заяві обов'язково вказати на який облік бажає стати особа (квартирний, кооперативний), якщо особа або члени її сім'ї мають пільгу (пільги) вказати одну з пільг за якою бажають перебувати на обліку. У складі сім'ї вказувати тільки тих осіб, які бажають стати на облік разом з заявником;

    Завантажити (51 KB)

  • договір найму (якщо особа проживає за договором найму);
  • копії документів на займану житлову площу (де зареєстровані) (за наявності оригіналу):

    Завантажити (14 KB)

  • довідки з місця роботи, посада (де вказується чи перебуває особа на квартирному обліку за місцем роботи), для непрацюючих жінок - довідку з УСЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку, довідку про перебування на обліку у Центрі зайнятості, довідку з місця навчання (після досягнення 18 річного віку);
  • копії документів, які підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу) всіх, хто зареєстрований за вказаною адресою (за наявності оригіналів);
  • копія ідентифікаційних номерів на ВСІХ членів сім'ї, які будуть прийняті на квартирний облік (за наявності оригіналів);
  • копії паспортів, стор. 1,2,3,4,10,11,12,13,14,15.
  • Копіі документів, які підтверджують наявність пільги у заявника та (або) членів його сім'ї, які будуть прийняті на облік (за наявності оригіналу):

    Завантажити (16 KB)

  • медичний висновок (за наявністю) для інших громадян;
  • довідка з КП "Харківське Міське БТІ" на всіх членів сім'ї, які будуть прийняті на облік станом на 31.12.2012р.;
  • копії правовстановлюючих документів (свідоцтво на право власності, свідоцтва про спадщину, договір дарування, договір купівлі- продажу, технічний паспорт) на житлову площу, яка знаходиться у власності особи або членів її сім'ї, які бажають стати на квартирний облік (за наявності оригіналів);
  • внутрішньо переміщені особи - з числа учасників бойових дій відповідно до п.19-21 ч.1 ст.6 та осіб з інвалідністю внаслідок війни, визначених у п. 10-14 ч.2 ст. 7 та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, визначених абзацем 1 та 4 п.1 ст.10, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, визначених у ст.10-1 ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа, крім основних документів про взяття на квартиний облік та довідок, що підтверджують пільгу, надають: довідку ВПО на всіх членів сім'ї (оновлену станом на дату подачі заяви);
  • копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином.

Спосіб отримання послуги

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.

Результат надання адміністративної послуги

Лист про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

або

Мотивована відмова

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  • Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та Президії обласної ради профспілок № 5 від 11.01.1985 "Про введення у дію Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській СРСР"

  • Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та презиції обласної ради профспілок № 180 від 11.06.1986 "Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, які ведуть квартирний облік"

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • відсутність підстав для взяття на облік;
  • громадяни, які не мають постійної реєстрації у місті Харкові;
  • громадяни, які штучно погіршили житлові умови шляхом обміну займаного житлового приміщення, його порчі, відчуження пригідної та достатньої за розміром для проживання квартири, житлового будинку (частини будинку), а також громадян, у яких потреба в покращенні житлових умов виникла наразі вилучення житлового приміщення, використаного для отримання нетрудових доходів (ст. 96 ЖКУ) не приймаються на облік протягом 5 років з моменту погіршення житлових умов, не приймаються на облік працездатні громадяни, які не займаються суспільно корисною працею (що підтверджується довідкою з місця роботи, навчання);
  • громадяни, які забезпечені житлом шляхом виплати грошової компенсації;
  • надано неповний пакет документів;
  • копії документів не завірені належним чином;
  • громадяни, які забезпечені житлом шляхом виплати грошової компенсації( у тому числі всі особи, включені у розрахунок грошової компенсації) відповідно до постанови КМУ від 19.10.2016 № 719, не беруться на квартирний облік з моменту забезпечення таким житлом;
  • довідка про взяття на облік внутрішньоперемішеної особи скасована.

Інформаційні картки