Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Строк надання послуги:

30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку 

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників

Громадяни України, які потребують поліпшення житлових умов, віком від 18 років, які зареєстровані в м. Харкові

Громадяни України, які мають статус дитини-сироти, віком від 16 років, які зареєстровані в м. Харкові

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • Заява про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.У заяві обов'язково вказати на який облік бажає стати особа (квартирний, кооперативний), якщо особа або члени сім'ї мають пільгу (пільги) вказати одну з пільг за якою бажають перебувати на обліку. У скаладі сім'ї вказувати тільки тих осіб, які бажають стати на облік разом з заявником

    Завантажити (14 KB)

  • Договір найму (якщо особа проживає за договором найму);
  • Копії документів на займану житлову площу (де зареєстровані) (за наявності оригіналу):

    Завантажити (14 KB)

  • Довідки з місця роботи (де вказується чи перебуває особа на квартирному обліку за місцем роботи), для непрацюючих жінок -довідку з УП та СЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку, довідку про перебування на обліку у Центрі зайнятості;
  • Копії документів, які підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу) всіх, хто зареєстрований за вказаною адресою (за наявності оригіналів);
  • Копія ідентифікаційних номерів на ВСІХ членів сім'ї, які будуть прийняті на квартирний облік (за наявності оригіналів);
  • Копії паспортів, стор. 1,2,3,4,10,11,12,13,14,15;
  • Копіі документів, які підтверджують наявність пільги у заявника та (або) членів його сім'ї, які будуть прийняті на облік (за наявності оригіналу):

    Завантажити (17 KB)

  • Медичний висновок (за наявністю) для інших громадян;
  • Довідка з КП "Харківське Міське БТІ" на всіх членів сім'ї, які будуть прийняті на облік станом на 31.12.2012р.;
  • Копії правоустановчих документів (свідоцтво на право власності, свідоцтва про спадщину, договір дарування, договір купівлі- продажу, технічний паспорт) на житлову площу, яка знаходиться у власності особи або членів сім'ї, які бажають стати на квартирний облік (за наявності оригіналів);
  • Копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином.
  • Внутрішньо переміщені особи, крім основних документів про взяття на квартирний облік, подають такі документи:

    Завантажити (15 KB)

Спосіб отримання послуги

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

Результат надання адміністративної послуги

 Довідка (лист) про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  • Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та Президії обласної ради профспілок № 5 від 11.01.1985 "Про введення у дію Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській СРСР"

  • Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та презиції обласної ради профспілок № 180 від 11.06.1986 "Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, які ведуть квартирний облік"

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Відсутність підстав для взяття на облік (відповідно до п.13 "Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм житлової площі в Українській РСР")
  • Громадяни, які не мають постійної реєстрації у місті Харкові
  • Громадяни, які штучно погіршили житлові умови шляхом обміну займаного житлового приміщення, його порчі, відчуження пригідної та достатньої за розміром для проживання квартири, житлового будинку (частини будинку), а також громадян, у яких потреба в покращенні житлових умов виникла наразі вилучення житлового приміщення, використаного для отримання нетрудових доходів (ст. 96 ЖКУ) не приймаються на облік протягом 5 років з моменту погіршення житлових умов, не приймаються на облік працездатні громадяни, які не займаються суспільно корисною працею (що підтверджується довідкою з місця роботи, навчання);
  • Особам, які є громадянами інших держав
  • Надано неповний пакет документів;
  • Копії документів не завірені належним чином
  • Громадяни, які забезпечені житлом шляхом виплати грошової компенсації( у тому числі всі особи, включені у розрахунок грошової компенсації) відповідно до постанови КМУ від 19.10.2016 № 719, не беруться на квартирний облік з моменту забезпечення таким житлом

Інформаційні картки