green arm

Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

email phone

Отримати консультацію

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

05.11.2018

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Департамент житлового господарства ХМР

Категорія заявників:

 Мешканці,  які зареєстровані в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Московського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Плеханівська, 42)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.У заяві обов'язково вказати на який облік бажає стати особа (квартирний, кооперативний), якщо особа або члени сім'ї мають пільгу (пільги) вказати одну з пільг за якою бажають перебувати на обліку. У скаладі сім'ї вказувати тільки тих осіб, які бажають стати на облік разом з заявником   Завантажити  (38 KB)
  2. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім'ї за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених Постановою КМУ від 02.03.2016 № 207;
  3. Договір найму (якщо особа проживає за договором найму);
  4. Копії документів на займану житлову площу (де зареєстровані) (за наявності оригіналу):   Завантажити  (14 KB)
  5. Довідки з місця роботи (де вказується чи перебуває особа на квартирному обліку за місцем роботи), для непрацюючих жінок -довідку з УП та СЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку, довідку про перебування на обліку у Центрі зайнятості;
  6. Копії документів, які підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу) всіх, хто зареєстрований за вказаною адресою (за наявності оригіналів);
  7. Копія ідентифікаційних номерів на ВСІХ членів сім'ї, які будуть прийняті на квартирний облік (за наявності оригіналів);
  8. Копії паспортів, стор. 1,2,3,4,10,11,12,13,14,15;
  9. Копіі документів, які підтверджують наявність пільги у заявника та (або) членів його сім'ї, які будуть прийняті на облік (за наявності оригіналу):   Завантажити  (17 KB)
  10. Медичний висновок (за наявністю) для інших громадян;
  11. Довідка з КП "Харківське Міське БТІ" на всіх членів сім'ї, які будуть прийняті на облік станом на 31.12.2012р.;
  12. Копії правоустановчих документів (свідоцтво на право власності, свідоцтва про спадщину, договір дарування, договір купівлі- продажу, технічний паспорт) на житлову площу, яка знаходиться у власності особи або членів сім'ї, які бажають стати на квартирний облік (за наявності оригіналів);
  13. Копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином.
  14. Внутрішньо переміщені особи, крім основних документів про взяття на квартирний облік, подають такі документи:   Завантажити  (15 KB)

Спосіб отримання послуги:

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

Строк надання адміністративної послуги:

30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку 

Результат надання адміністративної послуги:

Довідка (лист) про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов. 

Додаткова iнформацiя:

Строк дії адміністративного акту:

до забезпечення громадянина житловою площею, або втрати громадянином підстав для перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Умови та підстави отримання адміністартивної послуги:

Громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, віком від 18 років;

Громадяни, які мають статус дитини-сироти, віком від 16 років.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

  1. Житловий кодекс України
  2. Конституція України
  3. Закон України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
  4. ст.20-21 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"
  5. Закон України "Про освіту" ст.55
  6. Закон України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист"
  7. Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей"
  8. Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування"
  9. Закон України "Про реабілітацію жертв політичних репресій"
  10. Закон України "Про національну поліцію"
  11. Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 16.12.1992 р. № 706 " Про Порядок відселення та самостійного переселення громадян з територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС"
  2. Постанова КМУ від 20.08.2014 № 413 "Про затвердження Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення"
  3. Постанова КМУ від 18.04.2018 № 280 " Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України"
  4. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  1. Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та Президії обласної ради профспілок № 5 від 11.01.1985 "Про введення у дію Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській СРСР"
  2. Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та презиції обласної ради профспілок № 180 від 11.06.1986 "Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, які ведуть квартирний облік"

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Відсутність підстав для взяття на облік (відповідно до п.13 "Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм житлової площі в Українській РСР")
  2. Громадяни, які не мають постійної раєстрації у місті Харкові
  3. Громадяни, які штучно погіршили житлові умови шляхом обміну займаного житлового приміщення, його порчі, відчуження пригідної та достатньої за розміром для проживання квартири, житлового будинку (частини будинку), а також громадян, у яких потреба в покращенні житлових умов виникла наразі вилучення житлового приміщення, використаного для отримання нетрудових доходів (ст. 96 ЖКУ) не приймаються на облік протягом 5 років з моменту погіршення житлових умов, не приймаються на облік працездатні громадяни, які не займаються суспільно корисною працею (що підтверджується довідкою з місця роботи, навчання);
  4. Особам, які є громадянами інших держав
  5. Надано неповний пакет документів;
  6. Копії документів не завірені належним чином

Інформаційні картки

  1. Інформаційна_картка.pdf   Завантажити  (613 KB)