dozvil news image

Кожного дня ми робимо усе можливе задля повного відновлення адміністративних послуг в ЦНАП м. Харкова.

14 червня 2022

З 15 червня буде поновлено прийом документів, на послуги у сфері:

- Небезпечних речовин, відходів та викидів

- Лісового господарства

- Мисливства

Актуальний перелік адміністративних послуг

№пп

Назва адміністративної послуги

 

Адміністративні послуги у сфері будівництва

1.

Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

2.

Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт

3.

Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації

4.

Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника

5.

Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника

6.

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

7.

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт

8.

Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

9.

Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт

10.

Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації

11.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки (внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки)

 

Адміністративні послуги у сфері реєстрації  місця проживання

12.

Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї)

13.

Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім'ї) станом на відповідну дату

14.

Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб, місце проживання/перебування яких зареєстровано за запитуваною адресою станом на відповідну дату

15.

Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова

16.

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова

17.

Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні

 

Адміністративні послуги у сфері спорту та захисту дітей

18.

Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї

19.

Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї

20.

Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів

21.

Присвоєння спортсменам розряду «Кандидат у майстри спорту України»

22.

Присвоєння спортсменам І спортивного розряду

 

Адміністративні послуги у сфері протипожежної безпеки

23.

Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

Адміністративні послуги у сфері реклами

24.

Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

25.

Анулювання строку дії пріоритету

26.

Внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

27.

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

28.

Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами

29.

Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами

30.

Продовження строку дії пріоритету

 

Адміністративні послуги у сфері благоустрію

31.

Дозвіл на порушення об'єктів благоустрою (анулювання)

32.

Дозвіл на порушення об'єктів благоустрою (переоформлення)

33.

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

 

Адміністративні послуги у сфері  сільського господарства 

34.

Реєстрація пасіки 

35.

Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання

36.

Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання

37.

Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження

38.

Видача експлуатаційного дозволу з переробки неїстівних продуктів тваринного походження

39.

Анулювання експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

40.

Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробнитва та обігу кормів

 

Адміністративні послуги у сфері  кватирного обліку та приватизація нерухомого майна

41.

Видача свідоцтва про право власності на житло

42.

Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок

43.

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

44.

Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду

45.

Видача довідки про перебування у реєстрах громадян, які виявили бажання і мають право на отримання доступного житла

46.

Повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій

 

Адміністративні послуги у сфері оформлення паспортних документів

47.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку

 

Адміністративні послуги у сфері  небезпечних речовин, відходів та викидів

48.

Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

49.

Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для об'єктів другої та третьої групи

50.

Переоформлення дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для об`єктів другої та третьої групи

51.

Видача висновку з оцінки впливу на довкілля

52.

Затвердження паспорта місця видалення відходів

53.

Затвердження реєстрової карти об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів

54.

Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення

 

Адміністративні послуги у сфері лісового господарства

55.

Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) на рубки головного користування

56.

Дозвіл на переведення земельних лісових ділянок до нелісових земель у цілях, пов'язаних з веденням лісового господарства, без їх вилучення у постійного лісокористувача

 

Адміністративні послуги у сфері мисливства

57.

Видача посвідчення мисливця

58.

Видача дубліката посвідчення мисливця

59.

Видача щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання

60.

Видача дубліката щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання

Записатися на прийом можна через:

- офіційний сайт за посиланням https://dozvil.kh.ua/queue

- Call-центр 0800-304-304 (безкоштовний-багатоланковий)

- чат-бот телеграмм https://t.me/CNAPKharkiv_bot