Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні
Строк надання послуги:
15 календарних днів
Суб’єкт надання адміністративної послуги:
Адміністрації районів Харківської міської ради
Категорія заявників
Громадяни, місце проживання яких зареєстровано в житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності в Холодногірському, Індустріальному, Новобаварському, Київському, Основ'янському, Немишлянському, Слобідському, Шевченківському або Салтівському районах
Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу
Документи, які подаються
Платність надання адміністративної послуги
Безоплатно
Спосіб отримання послуги
Особисто або уповноваженим представником за наявності документів, які засвідчують повноваження діяти від імені заявника та документів, що посвідчують особу - у разі проживання в житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності в м. Харкові.
Результат надання адміністративної послуги
Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності за формою, встановленою Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 27.05.2015 № 306
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Закони України:
Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» № 1768-III від 01.06.2000р
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» № 280/97-ВР від 21.05.1997р
Акти Кабінету Міністрів України:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Інформаційні картки