Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні

Строк надання послуги:

 15 календарних днів

Суб’єкт надання адміністративної послуги:

Адміністрації районів Харківської міської ради

Категорія заявників

Громадяни, місце проживання яких зареєстровано в житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності в Холодногірському, Індустріальному, Новобаварському, Київському,  Основ'янському, Немишлянському, Слобідському,  Шевченківському або Салтівському районах

Центри надання адміністративних послуг, у яких можливо отримати послугу

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються

  • заява, написана власноручно;

    Завантажити (14 KB)

  • посвідчена особисто копія документа про право власності на домоволодіння;
  • посвідчена особисто копія технічного паспорта на житлове приміщення/будинок;
  • посвідчена особисто копія свідоцтва про народження дитини або свідоцтва про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку (за необхідності);
  • посвідчені особисто копії паспортів усіх зареєстрованих осіб (за необхідності);
  • посвідчена особисто копія свідоцтва про шлюб (за необхідності);
  • при виникненні необхідності - інші документи.
  • У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:
  • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);
  • документ, що посвідчує особу законного представника;
  • власник (співвласник) житлового приміщення/будинку або інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа несуть відповідальність за документи та данні про майно, склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, інших відомостей, що вплинули або могли вплинути на встановлення інших цивільних прав.
  • ПРИМІТКА. Власник (співвласник) житлового приміщення/будинку, інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа при зверненні за отриманням Довідки надають для перевірки оригінали документів.

Платність надання адміністративної послуги

 Безоплатно

Спосіб отримання послуги

Особисто або уповноваженим представником за наявності документів, які засвідчують повноваження діяти від імені заявника та документів, що посвідчують особу - у разі проживання в житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності в м. Харкові.

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності за формою, встановленою Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 27.05.2015 № 306

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • Надання неповного пакету документів

Інформаційні картки