
29 червня 2022
З сьогоднішнього дня відновлюються послуги у сфері реєстрації бізнесу.
Документи можливо подати:
- щодо фізичних осіб-підприємців - у ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділах;
- щодо юридичних осіб - Будинку нерухомості (м-н Павлівський), у ЦНАП м. Харкова (Гімназійна набережна, 26) та Регіональному центрі послуг (пр. Тракторобудівників, 144).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до змін, внесених до постанови КМУ від 06.03.2022 року №209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану», з 29.06.2022 не передбачено направлення документів для проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців електронною поштою.
*Актуальний перелік послуг
|
№пп |
Назва адміністративної послуги |
|
|
Адміністративні послуги у сфері будівництва |
|
1. |
Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
|
2. |
Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
|
3. |
Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
|
7. |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
|
8. |
Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт |
|
9. |
Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт |
|
10. |
Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
|
11. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації місця проживання |
|
12. |
Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї) |
|
13. |
|
|
14. |
|
|
15. |
Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова |
|
16. |
Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова |
|
17. |
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні |
|
|
Адміністративні послуги у сфері спорту та захисту дітей |
|
18. |
|
|
19. |
Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї |
|
20. |
|
|
21. |
Присвоєння спортсменам розряду «Кандидат у майстри спорту України» |
|
22. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері протипожежної безпеки |
|
23. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері реклами |
|
24. |
|
|
25. |
|
|
26. |
|
|
27. |
|
|
28. |
|
|
29. |
Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
|
30. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері благоустрію |
|
31. |
|
|
32. |
|
|
33. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері сільського господарства |
|
34. |
|
|
35. |
|
|
36. |
|
|
37. |
|
|
38. |
Видача експлуатаційного дозволу з переробки неїстівних продуктів тваринного походження |
|
39. |
|
|
40. |
Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробнитва та обігу кормів |
|
|
Адміністративні послуги у сфері кватирного обліку та приватизація нерухомого майна |
|
41. |
Видача свідоцтва про право власності на житло |
|
42. |
Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок |
|
43. |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
|
44. |
Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду |
|
45. |
Видача довідки про перебування у реєстрах громадян, які виявили бажання і мають право на отримання доступного житла |
|
46. |
Повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій |
|
|
Адміністративні послуги у сфері оформлення паспортних документів |
|
47. |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку |
|
|
Адміністративні послуги у сфері небезпечних речовин, відходів та викидів |
|
48. |
Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами |
|
49. |
|
|
50. |
|
|
51. |
|
|
52. |
|
|
53. |
Затвердження реєстрової карти об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів |
|
54. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері лісового господарства |
|
55. |
|
|
56. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері мисливства |
|
57. |
|
|
58. |
|
|
59. |
Видача щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання |
|
60. |
Видача дубліката щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання |
|
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації фізичних осіб-підприємців |
|
61. |
|
|
62. |
|
|
63. |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням |
|
64. |
|
|
65. |
|
|
66. |
|
|
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації юридичних осіб |
|
67 |
|
|
68. |
|
|
69. |
|
|
70. |
|
|
71. |
|
|
72. |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
|
73. |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
|
74. |
|
|
75. |
|
|
76. |
|
|
77. |
|
|
78. |
|
|
79. |
|
|
80. |
|
|
81. |
|
|
82. |