18 липня 2022
5 днів на тиждень з 9:00 до 17:00 без перерв, наші адміністратори ризикуючи своїм життям продовжують надавати адміністративні послуги, бо розуміють, як важлива допомога громадянам отримувати ці послуги.
На початок відновлення роботи із загальної кількості 210 фахівців 62 приступило до роботи та перелік адміністративних послуг становил 22 послуги. Наразі, при практично незмінній кількості адміністраторів в центрах надається 139 видів послуг.
За цей період, громадянами отримано 51019 послуг, та безпосередньо адміністраторами ЦНАП:
- надано 45475 консультацій
- опрацьовано 3634 електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП.
Операторами Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надано 21494 консультацій з питань отримання різноманітних послуг.
*Актуальний перелік послуг
№пп |
Назва адміністративної послуги |
|
Адміністративні послуги у сфері нерухомого майна та будівництва |
1. |
Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
2. |
Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
3. |
Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
4. |
|
5. |
|
6. |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
7. |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт |
8. |
Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт |
9. |
Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт |
10. |
Внесення змін до декларації про готовність об'єкта до експлуатації |
11. |
|
12. |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації місця проживання |
13. |
Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї) |
14. |
|
15. |
|
16. |
Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова |
17. |
Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова |
18. |
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні |
|
Адміністративні послуги у сфері спорту та захисту дітей |
19. |
|
20. |
Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї |
21. |
|
22. |
Присвоєння спортсменам розряду «Кандидат у майстри спорту України» |
23. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері протипожежної безпеки |
24. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері реклами |
25. |
|
26. |
|
27. |
|
28. |
|
29. |
|
30. |
Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
31. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері благоустрію |
32. |
|
33. |
|
34. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері сільського господарства |
35. |
|
36. |
|
37. |
|
38. |
|
39. |
Видача експлуатаційного дозволу з переробки неїстівних продуктів тваринного походження |
40. |
|
41. |
Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробнитва та обігу кормів |
|
Адміністративні послуги у сфері кватирного обліку та приватизації нерухомого майна |
42. |
Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок |
43. |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
44. |
Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду |
45. |
Видача довідки про перебування у реєстрах громадян, які виявили бажання і мають право на отримання доступного житла |
46. |
Повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій |
|
Адміністративні послуги у сфері оформлення паспортних документів |
47. |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку |
|
Адміністративні послуги у сфері небезпечних речовин, відходів та викидів |
48. |
Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами |
49. |
|
50. |
|
51. |
|
52. |
|
53. |
Затвердження реєстрової карти об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів |
54. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері лісового господарства |
55. |
|
56. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері мисливства |
57. |
|
58. |
|
59. |
Видача щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання |
60. |
Видача дубліката щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання |
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації фізичних осіб-підприємців |
61. |
|
62. |
|
63. |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням |
64. |
|
65. |
|
66. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації юридичних осіб |
67. |
|
68. |
|
69. |
|
70. |
|
71. |
|
72. |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
73. |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
74. |
|
75. |
|
76. |
|
77. |
|
78. |
|
79. |
|
80. |
|
81. |
|
82. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері приватизації нерухомого майна |
83. |
Видача свідоцтва про право власності на житло |
84. |
Видача довідки про невикористання права на приватизацію державного житлового фонда |
85. |
|
86. |
|
|
Адміністративні послуги у сфері реєстрації громадських формувань |
|
Громадські об’єднання: |
87. |
|
88. |
|
89. |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднанняДержавна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання |
90. |
Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації |
91. |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання |
92. |
|
93. |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання |
94. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання |
95. |
Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації |
96. |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання |
97. |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання |
98. |
|
|
Структурні утворення політичної партії |
99. |
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
100. |
|
101. |
|
102. |
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
103. |
|
104. |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
105. |
|
106. |
|
|
Професійні спілки |
107. |
|
108. |
|
109. |
|
110. |
|
111. |
|
112. |
|
113. |
|
114. |
|
|
Творчі спілки |
115. |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
116. |
|
117. |
|
118. |
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
119. |
|
120. |
|
121. |
|
122. |
|
|
Організації роботодавців |
123. |
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
124. |
|
125. |
|
126. |
|
127. |
|
128. |
|
129. |
|
130. |
|
|
Територіальні громади |
131. |
|
132. |
|
133. |
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади |
134. |
Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади |
|
Адміністративні послуги у сфері земельних відносин |
135. |
Рішення щодо надання земельної ділянки у користування (оренду чи постійне користування) або про передачу у власність для експлуатації та обслуговування будівель і споруд ( крім самочинно збудованих ) |
136. |
Рішення щодо передачі у власність та надання в оренду громадянам земельних ділянок для будівництва та (або) обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд; обслуговування індивідуального гаража |
137. |
Рішення щодо передачі у власність та надання в оренду громадянам земельних ділянок (для ведення садівництва) |
138. |
Рішення щодо продажу земельних ділянок юридичним та фізичним особам |
|
Адміністративні послуги для водіїв |
139. |
Обмін або видача в зв'язку з втратою (викрадення) посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспиту) |